اقتصادی

سد معشوره مطالبه برجسته مردم لرستان است

پرتال پارسی/لرستان نماینده مردم لرستان در نشست خبرگان برجسته گفت: سد معشورا مطالبه اصلی مردم استان است.

آیت الله احمد مگری در جلسه شورای اداری شهرستان کوهدشت گفت: فرهنگ شهر گروگان، سیاست زدگی است و گروگانگیری در اولویت نیست.

وی ماهیت مردم این دیار را بسیار اجتماعی، ارزشی، متحد و منحصر به کشور اعلام کرد و تصریح کرد: مردم کوهدشت اگر تحت کنترل مردم و مسئولان نباشند، بسیار رقابت پذیر هستند. علم سیاسی می شود و به نفع مردم متمدن است اینجا کوه نیست.

نماینده مردم لرستان در اجلاس خبرگان رهبری گفت: مشکلات شهرستان باید در یک لایحه نظام واحد و نظام وار گذاشته شود، اولویت ها تعریف و طبقه بندی شود.

وی با بیان اینکه اگر اولویت حفظ نشود به چیزی می رسیم که نه اولی است نه اولی، تصریح کرد: سد معشورا یک مطالبه بزرگ در کل استان است حتی رئیس جمهور نیز شخصاً آن را تایید کرده است. به ویژه بر روی ساخت و ساز متمرکز شده است

وی گفت: یکی از مشکلات اساسی کوهدشت مشکل آب است چرا که سطح آب زیرزمینی این شهرستان بسیار پایین است.

نماینده مردم لرستان در اجلاس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کوهدشت همیشه وفادار به نظام، انقلاب و امام و رهبری است، تاکید کرد: کوهدشت در نقطه عطف تحول قرار دارد، امیدواریم که این امر را انجام دهند. مشکلاتی دارند حل خواهد شد.

وی گفت: کوه ها اگر بنا داشته باشند به زودی می درخشند، این شهر مجموعه فرصت ها و کارهای خیر است، اگر امکانات نداشته باشند مشکل ساز می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا