اقتصادی

ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکن محرومین در کشور

پرتال پارسی / گیلان رئیس برنامه و سازمان بودجه از ساخت بیش از 140 هزار واحد مسکونی برای فقرا خبر داد و به آنها پیوست: 75 هزار واحد در اختیار فقرا قرار گرفت.

در مراسم افتتاحیه پروژه بازسازی مساجد تاریخی اردبیلیان و صافی در رشت ، محمد بیکر نوبخت بر لزوم تسریع در اجرای این پروژه ها تأکید کرد و گفت: اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری باید بر این پروژه نظارت کند.

وی با بیان اینکه مساجد تاریخی که نیاز به مرمت و بازسازی دارند باید در دستور کار قرار گیرد گفت: ما مساجد را هویت دینی و فرهنگی خود می دانیم بنابراین برنامه و سازمان بودجه آماده تأمین اعتبارات مرمت اماکن متبرکه هستند.

رئیس سازمان برنامه-بودجه در مورد اجرای پروژه های بزرگ در استان گیلان مانند راه آهن ، بزرگراه ، سد و … گفت: ما از پیگیری پروژه های معنوی خوشحالیم ، بنابراین از همه دستگاه ها در چنین پروژه هایی “همکاری.

نوبخت با بیان اینکه یکی از اولویت های دولت اتصال استان ها به راه آهن سراسری است ، افزود: پس از اتصال رشت ، همدان ، ارومیه و چابهار به زودی شاهد پیوستن تبریز به راه آهن سراسری خواهیم بود که ماه آینده انجام می شود.

وی خدمت به مردم را وظیفه دولت دانست و ساخت بیش از 140 هزار خانه برای فقرا را اعلام و اضافه كرد: 75000 واحد در اختیار فقرا قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا