بین الملل

زنگ بازگشایی مدارس سمای واحد نطنز به صدا درآمد

خبرنگار استانی خبرگزاری آنا نطنز گزارش می دهد که پس از فراخوان ، مدارس پیش دبستانی ، دبستان های پسرانه و دخترانه دانشگاه آزاد اسلامی سما و واحد نطنز بازگشایی شد.

صدای بازگشایی مدارس شعبه نطنز شنیده شد

جشنواره گل برای دانش آموزان جدید مدارس سما نیز در این مراسم برگزار شد.

رئیس واحد نطنز دانشگاه آزاد اسلامی در این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: از همه شهدا ، سربازان ، جانبازان ، جانبازان جنگ ، خانواده های بیمار آنها و کسانی که پشت خط مقدم هستند تا تدارکات پشت سر آنها. جبهه ها با جان و دل برای کیان و آرمانهای انقلاب اسلامی برای تسلیم شدن در برابر رهبر بزرگ انقلاب جنگیدند.

صدای بازگشایی مدارس شعبه نطنز شنیده شد

حسین بوجاری افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز سال گذشته مجوز راه اندازی و راه اندازی اولین دبستان دخترانه در دبستان سما را دریافت کرد و زیرساخت ها و امکانات لازم را برای خدمات رسانی به مردم نطنز فراهم کرد. «

سعی کنید توانایی های خلاقانه و پتانسیل اجتماعی دانش آموزان را نشان دهید

وی گفت: مسئولان مدرسه سما با حمایت همه جانبه دانشگاه ، تلاش خود را صرف آموزش و پرورش توانایی های خلاقانه و فرصت های اجتماعی دانش آموزان می کنند.

واحد نطنز ، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی ، گفت: اگر از ستاد ملی کرونا و اداره آموزش و پرورش مجوز بگیریم ، آموزش را به صورت جداگانه آغاز می کنیم.

مدرس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز: این دانشگاه متعلق به مردم نطنز است و ماموریت این دانشگاه استفاده بهینه از منابع و توانمندی های دانشگاه برای خدمت به مردم است.

بوژاری گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ، علاوه بر تدریس در مقطع کارشناسی ارشد ، زمینه فعالیت در زمینه آموزش ابتدایی است و به زودی دبیرستان را به فعالیت های عمومی خود اضافه می کند.

انتهای پیام / 4078/4117 /

دکمه بازگشت به بالا