رویدادها و حوادث

زلزله ۵.۱ ریشتری در استان کرمان/ خسارت جانی گزارش نشده است

پرتال پارسی / کرمان زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر ظهر امروز در 15 کیلومتری یزدانشهر ، 16 کیلومتری زرند و 91 کیلومتری کرمان این منطقه را لرزاند.

مجید ساعدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان در اظهارنظر اخیر بعد از ظهر امروز در استان کرمان به پرتال پارسی گفت: به «

وی گفت: خوشبختانه این زمین لرزه در سال های اخیر به دلیل ثبات مسکن خسارت چندانی نداشته است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان ادامه داد: بر اساس گزارشات تنها چند خانه آجری منفجر شده و پنجره برخی خانه ها در شهر طالقانی و روستای باب تنگل که نزدیک هستند منفجر شده است. به مرکز زلزله. ” شکسته شده.

سید محمد صابری ، مدیر اورژانس کرمان در پاسخ به گزارش ها مبنی بر مجروح شدن چندین نفر در زلزله امروز گفت: هنوز با 115 نفر که در منطقه زلزله آسیب دیده اند تماس نگرفته ایم.

وی افزود: طبق تحقیقات انجام شده هیچگونه آسیبی به مراکز بهداشتی گزارش نشده است.

مجید ساعدی ، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان در گفت وگو با پرتال پارسی ، کانون زلزله 5.1 ریشتری بعد از ظهر امروز در منطقه باب تنگل و معدن جلال آباد زرند بود.

وی با بیان اینکه این زمین لرزه در مرکز استان کرمان و شهرهای زرند و راور احساس شد ، گفت: نیروی ارزیابی به منطقه اعزام شده و در حال بررسی وضعیت است.

سید محمد صابری ، مدیر اورژانس کرمان به پرتال پارسی گفت: پنج آمبولانس به منطقه زلزله زده یزدانشهر زرند اعزام شده است.

رضا فلاح ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان به پرتال پارسی گفت: پس از زمین لرزه 5.1 ریشتری ، تیم های ارزیابی هلال احمر به منطقه اعزام شدند. ما هنوز گزارشی از تلفات دریافت نکرده ایم و تیم ارزیابی هزینه های مالی را بررسی می کند.

به گزارش اداره کل راهداری و حمل و نقل موتوری استان کرمان ، خط کندرو از گردنه ده علیرضا در محور زرند-راور به دلیل زمین لرزه 5.1 ریشتری و رانش زمین در منطقه کوهستانی بسته شد.

بنابراین ، بر اساس این گزارش ، رانندگان در حال بازگشایی محور هستند.

به گزارش پرتال پارسی ، زمین لرزه ای به بزرگی 5.1 ریشتر امروز 24 مهرماه ساعت 15:16 یزدانشهر در استان کرمان را لرزاند. این زمین لرزه در مرکز استان در عمق 10 کیلومتری نیز احساس شد. مرکز زمین لرزه در 15 کیلومتری یزدانشهر ، 16 کیلومتری زرند و 91 کیلومتری کرمان بوده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا