سلامت و تندرستی

رونمایی از قابلیت جدید و کاربردی واتساپ

وب واتس اپ تنها در صورتی کار می کند که گوشی شما در آن زمان به اینترنت متصل باشد. پشتیبانی از چند دستگاه وضعیت را بهبود بخشیده است و به کاربران این امکان را می دهد که از واتس اپ در رایانه شخصی حتی زمانی که تلفن آنها آفلاین است استفاده کنند. حال توسعه دهندگان این قابلیت را در تبلت های اندرویدی به صورت آزمایشی از طریق حالت جدید Companion معرفی کرده اند.

وب سایت WABetaInfo گزارش می دهد که آخرین نسخه بتا واتس اپ (نسخه های 2.22.21.5 و 2.22.21.6) حالت Companion را به تبلت ها می آورد. این بدان معناست که کاربران این نسخه های آزمایشی می توانند به طور همزمان از طریق تلفن اندرویدی، آیفون و تبلت اندرویدی خود به حساب کاربری خود دسترسی داشته باشند. تنظیم این حالت نیز بسیار ساده است. شما باید روی نماد سه نقطه در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید و روی گزینه «دستگاه‌های متصل» کلیک کنید. اکنون باید دوربین گوشی خود را به سمت کد QR بگیرید تا این پیام رسان روی تبلت اندرویدی شما کار کند.

بیشتر بخوانید:

پس از نصب، چت ها بین گوشی اندروید و تبلت شما همگام می شوند. حتی اگر گوشی شما خاموش باشد. واتس اپ باید هنگام نصب این برنامه از ما شماره تماس ما را خواسته باشد. اما وقتی برنامه را بستم و دوباره راه اندازی کردم، کد QR نمایش داده شد. رابط برنامه در اندروید بسیار شبیه به رابطی است که در گوشی خود استفاده می کنید، با این تفاوت که صفحه نمایش بزرگتر است که باعث بزرگتر شدن چت ها و فایل های به اشتراک گذاشته شده می شود. عملکرد این حالت بسیار خوب و بدون مشکل به نظر می رسد. بنابراین انتظار داریم به زودی به آخرین نسخه پیام رسان واتس اپ اضافه شود.

در این گزارش آمده است که واتس اپ در حال حاضر تنها بر روی چهار دستگاه به طور همزمان قابل استفاده است که یکی از آنها تبلت است. البته، توسعه دهندگان هنوز به شما اجازه نمی دهند از همه ویژگی های پیام رسانی مانند انجمن های Bash و موقعیت مکانی مستقیم در رایانه لوحی خود استفاده کنید. اما به نظر می رسد به زودی این ویژگی ها به تبلت واتس اپ نیز اضافه شود.

5858

دکمه بازگشت به بالا