بین الملل

روزنامه‌نگار صهیونیست: اسرائیل از سقوط برخی حکام عرب در هراس است

به گزارش گروه بین الملل فارس ، «ادی کوهن» روزنامه نگار معروف صهیونیستی امروز (سه شنبه) در صفحه توئیتر خود از سقوط برخی از حاکمان عرب ابراز نگرانی کرد.

او نوشت: “باور کنید ، مردم عرب ، ما بیشتر از سقوط برخی از حاکمان عرب در اسرائیل می ترسیم تا سقوط اسرائیل.” “به خداي موسي و هارون سوگند ، من راست مي گويم.”

کوهن در مورد پاسخ کاربرانی که نام خط کش مورد نظر را نوشتند سکوت کرد.

برخی از کاربران همچنین نوشتند که رژیم صهیونیستی حق دارد نگران سقوط حاکمان عرب تحت حاکمیت خود باشد ، زیرا با سقوط برخی از رژیم های عربی ، دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی نیز فرو می ریزد.

ادی کوهن در توییت دیگری گفت برخی کشورهای عربی مانند موریتانی ، تونس ، لیبی ، سودان و جیبوتی و گروهی از شورای انتقالی تجزیه طلب یمن جنوبی به زودی با رژیم صهیونیستی سازش خواهند کرد. با این حال ، اسحق لیفانون ، سفیر سابق تل آویو در مصر ، در مقاله اخیر خود در روزنامه Maariu اعتراف کرد که صهیونیست ها از عادی سازی روابط با موریتانی ناامید شده اند.

رژیم صهیونیستی نگران سقوط برخی از حکام عرب است و در کمتر از یک سال توافق سازش با برخی از رژیم های عربی از جمله امارات متحده عربی و بحرین را امضا کرده و روابط خود را با شورای نظامی سودان گسترش داده است. پادشاهی مراکش. او خود را یک حاشیه سیاسی امن در جهان عرب می داند.

انتهای پیام / دقیقه


دکمه بازگشت به بالا