رویدادها و حوادث

رهایی گروگان ۱۶ ساله در صومعه سرا

پرتال پارسی/گیلان جانشین فرمانده انتظامی گیلان با اعلام اینکه گروگان 16 ساله از دام آدم ربایان رهایی یافت گفت: عاملان آدم ربایی در کمتر از 10 ساعت شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ حسین حسن پور امروز 16 دی ماه در جمع خبرنگاران امنیت را زمینه ساز توسعه و پیشرفت دانست و گفت: امنیت یکی از مهم ترین و اساسی ترین نیازهای هر جامعه است.

وی افزود: پس از انتشار شکایت فردی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی در منطقه گلسار شهرستان رشت، بلافاصله کارکنان اداره مبارزه با جرایم جنایی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: در آنجا با مشارکت کارآگاهان اداره آگاهی و در بررسی های به عمل آمده مشخص شد که دو مرد با تهدید، پسری 16 ساله را در ایستگاه تاکسی ربوده اند. و او را به مکان نامعلومی بردند. .

در کمتر از 10 ساعت ربایندگان 32 ساله و 37 ساله در صومعه سرا شناسایی و دستگیر شدند، این افسر پلیس با بیان اینکه آدم ربایان در گفت و گو با پدر گروگان در روز سه شنبه برای آزادی پسرش سه میلیارد ریال مطالبه کردند. تلفن.

وی به رهایی سالم گروگان ها از دست آدم ربایان اشاره کرد و گفت: متهمان با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

حسن پور در پایان بر نقش ضروری تعامل و همکاری مردم با پلیس برای مبارزه با مجرمان تاکید کرد و از مردم خواست در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا