اقتصادی

رشد ۴۵۵ درصدی فروش سکه طلا در آمریکا

تقاضا برای سرمایه گذاری طلا و نقره در ایالات متحده در سال 2020 به بالاترین رکورد رسید و آماری از ضرابخانه ایالات متحده نشان می دهد که تقاضا برای سکه های طلا و نقره به بالاترین سطح چهار ساله رسیده است.

به گزارش پرتال پارسی ، آخرین آمار فروش نعناع آمریکایی نشان می دهد که در سال 2020 ، 844 هزار اونس سکه طلای عقاب آمریکایی فروخته شده است. تقاضا برای طلای فیزیکی در سال 2020 بیش از چهار برابر شده است که 455 درصد بیشتر از 152،000 اونس فروخته شده در سال 2019 است.

فروش سکه های طلا به بالاترین سطح از سال 2016 رسیده است ، زمانی که سکه های آمریکایی دو میلیون اونس سکه طلا فروختند.

فروش سکه های نقره ایالات متحده نیز در مقایسه با سال گذشته بیش از دو برابر شده و 30.01 میلیون اونس نقره فروخته است که 101 درصد افزایش نسبت به سال 2019 است.

تقاضا برای سکه های طلا و نقره نه تنها به بالاترین سطح چهار ساله رسید ، بلکه به دلیل اقدامات قرنطینه ای که دولت ها برای مقابله با شیوع ویروس کشنده انجام دادند ، ضرابخانه جهانی نتوانست تقاضای زیاد را برآورده کند. انجام شد ، به شدت آسیب دیده است.

مطابق با ضرابخانه ایالات متحده ، پر فروش ترین ماه مارس بود که 151500 اونس طلا فروخته شد ، همزمان با اثرات مخرب اپیدمی کوید 19 بر اقتصاد جهانی. سرمایه گذاران به عنوان یک مکان امن به بازار فلزات گرانبها هجوم آوردند زیرا بازارهای سهام تحت فشار فروش بی سابقه ای قرار گرفتند.

به گفته کیت کونیوز ، این دومین ماه پرفروش ترین سکه های طلا در ماه آگوست بود که رکورددار قیمت طلا شکسته شد و سرمایه گذاران مشتاق خرید طلای فیزیکی بودند زیرا طلا از 2000 دلار فراتر رفت ، در حالی که سکه های ایالات متحده 121000 اونس سکه طلا فروختند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا