اقتصادی

رسانه با زبان مردم از مسئولان مطالبه گری کند

مدیر شبکه رادیویی اقتصاد گفت: افزایش آگاهی عمومی از مطالبات عمومی و مسائل اقتصادی ضروری است.

محمدرضا مهدیار اسماعیلی ، مدیر رادیو اقتصاد در آستانه چهاردهمین سالروز فعالیت رادیو اقتصاد در گفت وگو با پرتال پارسی ، با اشاره به خدماتی که رسانه ها به ویژه رادیو می توانند به عموم مردم ارائه دهند ، اظهار کرد: خدمت.
وی افزود: همه این فرصت را دارند که از قابلیت های رسانه ملی استفاده کنند و ما نیز به عنوان رسانه مسئولیت برآوردن نیازهای آنها را بر عهده داریم.
مهدیار اسماعیلی ادامه داد: رسانه ها باید از مسئولان به زبان مردم مطالبه کنند و پاسخ ها و راه حل های باز مشکلات را در اختیار مخاطبان قرار دهند که این امر نیازمند سطح بالای تقاضا و آگاهی مردم به ویژه مسائل اقتصادی است. و قوی تر شدن

اسماعیلی ادامه داد: تقاضای مناسب زمانی شکل می گیرد که ما به درستی مطلع شویم ، در غیر این صورت نمی توانیم به نتیجه نهایی برسیم.

وی افزود: همکاری ، نزدیکی و یکپارچگی بین مردم و رسانه ها باعث افزایش سطح اطلاعات و آگاهی اجتماعی و اقتصادی و افزایش مطالبات بر اساس منافع مردم در یک جامعه دموکراتیک به صورت صحیح و منطقی می شود. قدرت. «دردن..
مدیر رادیو اقتصاد گفت: اگر این اتفاق بیفتد ، رادیو اقتصاد می تواند به عنوان بازیگر این عرصه و تسهیل کننده نقش خوبی را ایفا کند و می تواند نقش خوبی در همگام شدن با مردم و مسئولان ایفا کند.

وی با اشاره به برنامه «رویکرد» که مهمترین مسائل روز را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد ، گفت: برنامه «رویکرد» به وضوح نشان داده است که رادیو اکساد می تواند پل خوبی بین مردم و مسئولان باشد. این برنامه هر ماه ژوئیه پذیرای مقامات و مدیران کشور است و با شرکت در این برنامه نشان می دهند که نیازهای مردم را از طریق این آنتن برآورده می کنند که قابل تقدیر است.
وی ادامه داد: ما بارها و بارها شاهد حضور 5-6 وزیر در این برنامه بوده ایم که موضوع مهمی را در کشور ما مطرح کرده اند و مشخص است که رابطه مردم و مسئولان در این برنامه به طور کامل شکل گرفته است. بالاترین سطح آن “

به هر حال ، مدیر رادیو اقتصاد: مسئولان می دانند که در صورت عدم پاسخگویی و بی اعتنایی به مردم ، ناآرامی های اجتماعی بین ذینفعان ایجاد می شود ، بنابراین به هر گونه تماس پاسخ می دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا