سلامت و تندرستی

راهیابی ۷۴ دانش‌آموز خوزستانی به مرحله کشوری مسابقات قرآن و عترت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مسعود حمیدی نژاد ظهر امروز دوشنبه در حاشیه بازدید از روند برگزاری کارگاه‌های آماده سازی دانش آموزان برگزیده جشنواره قرآن، عترت و نماز استان خوزستان اظهار کرد: ۶۰ دانش‌آموز پسر و ۶۰ دانش‌آموز دختر برگزیده مرحله استانی جشنواره قرآن، عترت و نماز در یک بازه زمانی چند روزه و با حضور اساتید قرآنی، دوره توانمندسازی خود را در شهر اهواز سپری خواهند کرد.

وی با اشاره به دانش آموزان راه یافته به رقابت‌های قرآنی کشوری بیان کرد: در پایان این دوره توانمندسازی ۴۰ دانش‌آموز پسر و ۳۴ دانش‌آموز دختر به مرحله کشوری این دوره از مسابقات اعزام خواهند شد. بخش آوایی این مسابقات از ۱۵ تا ۲۱ مردادماه در استان خراسان رضوی و بخش پژوهشی این مسابقات از ۲۸ مرداد تا سوم شهریورماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

حمیدی نژاد گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در این سطح زمینه تقویت مبانی اعتقادی و اخلاقی دانش آموزان را فراهم می‌کند و گامی مهم در راستای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در جامعه و تحقق مفاد سند تحول بنیادین است.



کارگروه خبری علمی پزشکی

هدفم این است که از طریق مطالب علمی و پزشکی، شما را در مسیر بهبود و حفظ سلامتی همراهی کنم و بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا