اقتصادی

راهنمای انتخاب پکیج – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش بازرگانی خبرگزاری آنلاین، یکی از مهم ترین و موثرترین وسایل گرمایشی پکیج ها هستند. پک های زمینی و دیواری برای جایگزینی سیستم های گرمایش مرکزی قدیمی یا موتورخانه ها طراحی شده اند. پکیج ها وظیفه مصرف آب و تامین گرمای سیستم های گرمایشی را دارند. امروزه بسیاری از ساختمان های تجاری و مسکونی و حتی تاسیسات صنعتی برای صرفه جویی در هزینه و انرژی از پکیج استفاده می کنند. این دستگاه محیط زیست را آلوده نمی کند به همین دلیل امروزه استفاده از آن در بین مردم عادی رایج است. شاید یکی از چیزهایی که شما را نگران می کند خرید است بسته بندی برای پاسخگویی به نیاز شما مناسب و خوب است، هایپر صنعت فامکو با داشتن متخصصین در زمینه گرمایش توانسته با ارائه مشاوره در زمینه انتخاب پکیج به مشتریان در انتخاب بهترین مدل و برند پکیج کمک کند. پس از مشورت با کارشناسان این مجموعه توضیحاتی را در رابطه با این تجهیزات ارائه کرده ایم.

انواع پکیج

پکیج ها در دو مدل دیواری و زمینی در بازار موجود می باشند. پکیج های دیواری عمدتا سوخت مورد نیاز را از برق و گاز تامین می کنند و معمولا از این پکیج ها در ساختمان ها و مراکز اداری با فضای محدود استفاده می شود. از طرفی پک های زمینی به صورت دوگانه سوز و گازوئیل برای نصب در موتورخانه ها و انبارهای کوچک طراحی شده اند. در اینجا ممکن است تعجب کنید که کدام یک از این بسته ها بهترین است. به همین منظور جهت اطلاع شما در زیر به شرح انواع پکیج ها می پردازیم.

پک دیواری

یکی از پرفروش ترین سیستم های گرمایشی در منازل، پک های دیواری است که در بیرون یا داخل ساختمان نصب می شوند و آب گرم ساختمان را تامین می کنند. پکیج های دیواری برای ساختمان هایی با متراژ کم مناسب هستند. یکی از مزایای این تجهیزات کاهش قابل توجه هزینه های مصرفی است. در زیر برخی از ویژگی های پکیج دیواری را شرح می دهیم:

مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند که به راحتی مشکلات را گزارش می کند.

سیستم کنترل آب گرم در این واحد برای مواقعی طراحی شده است که باید میزان گرمای خروجی از آب را کنترل کنید.

مجهز به مشعل با سیستم جرقه زنی اتوماتیک است که به روشن شدن آسان و سریع بسته کمک می کند.

آب گرم خانه و سیستم گرمایشی را نمی توان همزمان استفاده کرد.

قابلیت تامین آب گرم مصرفی و تامین گرمای لازم برای محیط در هنگام افت فشار آب.

راهنمای انتخاب بسته

هنگام انتخاب دیوارپوش باید به عوامل مختلفی توجه کرد. یکی از مهمترین آنها برند پکیج است، زیرا امروزه تنوع برندهای موجود در بازار بسیار زیاد است. یکی از بهترین مارک های پک دیواری که می توانیم بسازیم پکیج بوتان، شوفاژ کار، لورچ، ایساتیس، ایرفو، گلدیران، وایلانت و غیره. اطلاعات قیمت روکش دیوار با مشاوره و تماس با کارشناسان فنی هایپر اینداستری فامکو در دسترس است.

بسته زمین

پکیج های زیرزمینی معمولاً در مکان هایی مانند موتورخانه های کوچک نصب می شوند و می توانید همزمان از سیستم آب گرم و گرمایش منزل خود استفاده کنید. روکش‌های زیرزمینی به راحتی نصب می‌شوند و مصرف سوخت آن بهینه است، بنابراین در خارج از ساختمان یا داخل انبارها نصب می‌شوند. این مدل پکیج برای ساختمان هایی با متراژ زیاد پیشنهاد می شود. پکیج های زیرزمینی دارای ویژگی های زیر هستند.

مجهز به مخزن آب گرم مجزا است که سرعت گرمایش را افزایش می دهد.

سیستم جرقه زنی سبک و بی صدا برای سوزاندن بسته بندی

برخلاف سیستم زمین، این سیستم فضای زیادی را اشغال نمی کند.

دمای بدنه بیرونی دستگاه قابل کنترل است.

البته شایان ذکر است که قبل از خرید بسته بندی پودری باید با کارشناس فنی محصول مشورت کنید. از محبوب ترین برندهای لند پک می توان به موارد زیر اشاره کرد: پکیج ایران رادیاتورچدنی ایرفو، گرم ایران، دابو صنعت و شوفج کار نام بردند.

راهنمای انتخاب بسته

انواع مبدل پکت دیواری و زمینی

چندین مبدل در بسته ها وجود دارد. پکیج های تک مبدل تنها از یک مبدل حرارتی اصلی تشکیل شده و آب گرم و گرمایش را با یک مبدل تامین می کنند. اما هر دو بسته مبدل مجهز به مبدل اصلی و صفحه نمایش هستند. سه بسته مبدل نیز از یک مبدل اصلی، یک مبدل صفحه آب گرم و یک مبدل صفحه آب گرم استخر تشکیل شده است.

نکات مهم برای انتخاب پوشش دیوار و کف

در انتخاب پکیج ها باید به نکاتی مانند اندازه ساختمان، میزان آب مصرفی، محل قرارگیری دودکش، هوای مورد نیاز برای احتراق توجه کرد. مشاوران Hyper Industry فامکو با سالها تجربه به شما در انتخاب پکیج مناسب کمک می کنند. لازم به ذکر است که نصب پکیج باید توسط افراد متخصص در این زمینه انجام شود و برای جلوگیری از آسیب رساندن به پکیج سالیانه سرویس داده شود.

امروزه انتخاب یک پکیج مناسب به خصوص در منازل کار بسیار دشواری است. زیرا برای انتخاب درست، کیفیت، برند، عمر مفید، قیمت مناسب، سرعت گرمایش و… عوامل باید در نظر گرفته شود. هایپر صنعت فامکو با سال ها تجربه در ارائه خدمات پکیج و استفاده از کارشناسان و مشاوران فنی در این زمینه توانسته است مشکلات شما را برطرف کند.

این مطلب یک آگهی است و خبرگزاری آنلاین در مورد محتوای آن اظهار نظری نمی کند.

دکمه بازگشت به بالا