فرهنگ و هنر

دشمنان تلاش می‌کنند به هر شکلی به روند رو به رشد کشور آسیب بزنند

پرتال پارسی/ خراسان جنوبی عضو شورای هماهنگی ارتباطات رئیس‌جمهور با جامعه و نمایندگان مذهبی کشور در مسیر فتح قله‌های بزرگ است. بنابراین متدینین باید جهاد را تبیین کنند و مردم را امیدوار کنند.

حجت الاسلام ابوالقاسم دولابی امروز پنجشنبه 3 آذرماه در جلسه طلاب حوزه های علمیه شیعه و سنی خراسان جنوبی با بیان اینکه فرصت ریاست جمهوری آیت الله رئیسی فرصت بسیار خوبی برای روحانیت است و اگر می دانید ایشان چه هستند، گفت: سال گذشته انجام داد؛ شما باید تبلیغات کنید، گفت: البته دشمن از اقدامات و عملکرد واقعی دولت سیزدهم سوء استفاده می کند و سعی در ایجاد ناامیدی در بین مردم دارد.

به گزارش پرتال پارسی، وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور با کمک وزرای جهادگر کابینه و اخلاص و تقوای رئیس جمهور در شرایط سختی کنترل دولت را در دست گرفت، اما تاکنون اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، گفت: کشوری که در گذشته بحران های زیادی را تجربه کرده است، برق، مرغ، اعتصابات کارگری و…، دولت سیزدهم؟

خجت الاسلام دولابی با اشاره به اینکه امروز حجم صادرات کشور نسبت به سال قبل 50 درصد افزایش یافته است گفت: شاهد افزایش تولید کشور هستیم، امروز بیش از دو هزار کارخانه توسط دولت و جوانان مرمت شده است. در آنها کار می کند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از استان ها مشکل نیروی انسانی در حوزه کار وجود دارد، گفت: کشور به سمت یک جهش بزرگ پیش می رود از این رو دشمنان تلاش می کنند به هر طریقی به روند رو به رشد کشور آسیب بزنند.

یکی از اعضای شورای هماهنگی امور دینی و مذهبی رئیس جمهور با بیان اینکه سعودی ها به 50 هزار منافق پرداختند تا علیه کشور توطئه کنند که این نشان از موفقیت کشور است، گفت: امروز نگاه مردم روسیه به ایران است. به عنوان یک کشور ابرقدرت و واقعیت دنیای امروز نشان می دهد که این کشور رو به جلو است.

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا