رویدادها و حوادث

دستگیری کلاهبرداران اسکیمری – پرتال پارسی

رئیس پلیس فتا تهران از دستگیری چهار عضو گروهی از کلاهبرداران اسکیمو خبر داد و متهمان 30 میلیارد ریال از کارت های بانکی شهروندان برداشت کردند.

به گزارش پرتال پارسی ، سرهنگ داود معظمی گودرزی وی گفت تعدادی از شهروندان از برداشت های غیرمجاز از حساب های بانکی خود به پلیس فتا شکایت کرده اند و تیمی از کارآگاهان در حال تحقیق هستند.

وی افزود: تحقیقات در مورد عامل و نحوه برخورد با مالباختگان آغاز شده است. با به اشتراک گذاشتن اظهارات شاکیان ، کارآگاهان دریافتند که شاکیان در یک ربع زندگی می کنند و برای مدت زمان مشخصی از کارت های خودپرداز خریداری شده اند.

رئیس پلیس فتا تهران افزود: کارآگاهان پس از دریافت این علائم ، مشکوک شدند که مجرمان یا مجرمان با کمک کفگیر کارت های بانکی را کپی کرده اند.

گودرزی با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیس مشخص شد این چهار متهم برای برداشت از حساب های بانکی شهروندان با یکدیگر همکاری می کنند ، افزود: “هویت و محل نگهداری متهمان شناسایی و هر چهار نفر در یک عملیات هماهنگ شده توسط دادگاه دستگیر شدند”.

وی گفت: متهمان به جرم خود اعتراف كرده و 50 كتاب از رهگذران را كپی كرده و با آنها كالا خریده اند و كارشناسان مبلغ سرقتی از حساب بانكی قربانیان را 30 میلیارد ریال تخمین زده اند.

براساس وب سایت خبری پلیس گودرزی ، دارنده کارت از شهروندان خواسته است که هنگام خرید با کارت بانکی و هنگام انجام معاملات بانکی در موقعیت تلفن همراه ، اولین رمز ورود را وارد کنند و همچنین از دادن رمزهای بانکی خود به دیگران و فروشندگان خودداری کنند. فروشنده موظف است دستگاه pos را در اختیار خریدار قرار دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا