رویدادها و حوادث

دستگیری سارق ۳ خانه در شهر ری /دوربین مداربسته دزد را لو داد

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: دو مورد با مجموع 13 فقره سرقت در این شهرستان بررسی شد.

به گزارش پرتال پارسی، سرهنگ دوستعلی در تشریح جزییات دو فقره سرقت در جلیلیان ری گفت: وقوع چندین فقره سرقت اقلام از خودروها، ماموران گروه ضربت 175 کلانتری باقرشهر را بر آن داشت تا تحقیقات در این خصوص را آغاز کنند. در دستور کار قرار دارد. تحقیقات بیشتر و مراقبت های دوربین مداربسته منجر به شناسایی هویت سارق شد و در پی آن ماموران با تایید قضایی به مخفیگاه وی اعزام و در عملیاتی هماهنگ و هماهنگ متهم دستگیر و منتقل شد. او را به اداره پلیس فرستاد.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت: در بازرسی از محل چندین دستگاه لوازم خودرو، یک دستگاه موتورسیکلت مسروقه و اموال مسروقه کشف و به مقر پلیس منتقل شد. سارق نیز در بازجویی به 10 فقره سرقت اعتراف کرد.

سه فقره سرقت در شهرستان ری کشف شد

فرماندهی انتظامی شهرستان ری با اشاره به کشف سه فقره سرقت منزل در شهر ری: شکایت یکی از شهروندان در شهر ری مبنی بر سرقت لوازم منزل موجب شد تا کارگروه در این خصوص رسیدگی کند. کلانتری شهر

جلیلیان افزود: ماموران با اقدامات اطلاعاتی متهم پرونده را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و برای تحقیقات بیشتر به کلانتری اعزام کردند. متهم در تحقیقات تخصصی پلیسی اعتراف کرد که تاکنون سه فقره سرقت از منازل در رائه انجام داده است. همچنین تحقیقات برای شناسایی سرقت های احتمالی از این سارق ادامه دارد.

کلانتری شهرستان ری گفت: چندین ملک مسروقه در مخفیگاه سارق کشف و متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا