اقتصادی

دردسر یک اپلیکیشن برای خریداران سهام دولتی

پس از مراجعه به خریداران برای سهام دولتی و اضافه برداشت از حساب برخی از آنها ، کسانی که متقاضی بازخرید از طریق بانک و کارگزاری بودند و با مشکل اضافه برداشت مواجه شده اند ، به بانک و کارگزاری آنها رفتند و به مبلغ اضافه برداشت پرداخت کردند. پذیرفته شده. اما وظیفه کسانی که سهام “دولت” را از طریق “برنامه” خریداری کرده اند هنوز مشخص نیست و نمی داند برای گرفتن پول خود چه کاری انجام دهند!

به گزارش پرتال پارسی ، در صندوق اول که در سه بانک ملت ، صادرات وتجارت و بیمه البرز و بیمه امین متعلق به دولت است ، متقاضیان می توانند این نوع سهم را از طرق مختلف مانند بانکداری ، کارگزاری یا برنامه پرداخت بانکی خریداری کنند. اقدام به.

پس از تکمیل ضبط و ثبت اولین جذب صندوق ETF ، برخی از افراد به پرتال پارسی شکایت کردند که خرید سهام دولت بیش از حد است ، که معاون وزیر اقتصاد توضیح داد که این پول در صندوق نیست و به بانک ها بازگردانده می شود. ؛ بنابراین افرادی که برای سهام بانکی به بانک مراجعه کرده اند و اضافه برداشت دریافت کرده اند باید به بانک خود مراجعه کرده و خواهان بازگشت آن شوند.

معمارنژاد همچنین گفت: افرادی که از طریق کارگزاران دولتی خریداری شده و با این مشکل روبرو شده اند باید نسبت به خدمات کارگزاری خود اقدام کنند.

برخی از خریداران سهام دولت به دلیل شیوع ویروس Corona و کاهش قرار گرفتن در معرض بانکها ، شرایطی را برای متقاضیان ایجاد سهام از طریق برنامه پرداخت “Ap” ایجاد کرده اند. خریداران دیگر با مشکل اضافه برداشت مواجه شده اند.

در پی این مسئله ، پاسخ پرتال پارسی به معاون وزیر امور بانکی و بیمه وزارت اقتصاد بدون جواب ماند و هنوز مشخص نیست که آیا از این پول برای جمع آوری پول برای افرادی که سهام دولت خریداری کرده اند استفاده می شود یا خیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا