اقتصادی

خسارت 3800 میلیارد تومانی کرونا به رسته های شغلی در استان کرمان

پرتال پارسی / کرمان مدیرکل امور اقتصادی استانداری کرمان: خسارات وارده به گروههای کاری این مستعمره حدود 3 هزار و 800 میلیارد دلار شامل کشاورزی ، صنعت ، معدن ، تجارت ، اصناف ، بهداشت ، آموزش ، صنایع دستی و گردشگری و غیره است. استان کرمان.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، رضا سنجری عصر سه شنبه در دفتر استانداری کرمان جلسه‌ای پس از تاجگذاری برگزار کرد. گزارش ، آموزش ، صنایع دستی و گردشگری در استان کرمان و غیره ، این گزارش به وزارت کشور ارسال شده است.

وی ادامه داد: “خسارت تاج به سیستم سیاه پیوندها افزوده شده است ، به طوری که 14 واحد صنفی در این بخش می توانند هزینه های خود را متحمل شوند و 12-16 میلیون برای هر کارمند با نرخ 12٪ پرداخت می کنند. تومان می تواند برای جسم اعمال شود.

به گزارش پرتال پارسی ، محمدجواد فدایی ، استاندار کرمان نیز در این جلسه گفت: برای هر کارگری که به طور مؤثر در 14 رده شغلی کار کند ، در صورت عدم تنظیم نیروی کار خود ، می تواند وام 12 تا 16 میلیون تومانی را درخواست کند.

دکتر محمد صادگا بصیری ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان نیز گفت: مقرهای پس از کرمان در کشور ایجاد شده است. لازم است مشخص شود که برای جلوگیری از عملکرد موازی از کدام سیستم باید استفاده شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا