اقتصادی

خسارت ۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه های کشور

مدیرکل مدیریت و تجهیزات بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه 500 میلیارد تن سیلاب به محورهای مواصلاتی کشور آسیب رسانده است ، گفت: اطلاعات هواشناسی را بررسی کنید و به مناطق کوهستانی و بیابانی نروید.

فرهاد مهریاری در گفت وگو با پرتال پارسی اظهار داشت: در هفته های اخیر بارندگی های شدید و ناگهانی داشتیم که همانطور که سازمان هواشناسی پیش بینی کرده بود باعث بارندگی های سریع و شدید در مناطق مختلف شد. بعضی از آنها قبلاً هرگز دیده نشده اند. دهه ها

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته حدود 500 میلیارد فوت خسارت به محورهای مختلف وسایل نقلیه وارد شده است ، اظهار داشت: از آنجا که در هفته های اخیر هشدارهای مربوط به سیل را دریافت کرده ایم ، تمام رانندگان در مناطق پر خطر کاملاً هوشیار بوده و مسیرهای سیل را پر کرده اند. گفت “البته در برخی از نقاط ، 20 مسیر اصلی کشور بسته شد ، اما با کمک رانندگان ، این مسیرها به سرعت باز شد.

مدیرکل مدیریت و تجهیزات بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: شب گذشته در استان های خراسان شمالی ، خراسان جنوبی ، سمنان و شمال اصفهان باران شدید و جاری شدن سیل داشتیم ، البته اکنون مشکلی وجود ندارد اما در این بین ، جاده های روستایی خسارت قابل توجهی به آنها وارد کرد و در اواسط ماه مه تخمین زده شد که حدود 500 میلیارد در جاده ها و ساختمان های فنی آسیب دیده است.

مهریاری اظهار داشت: مردم در روزهایی كه هشدار هواشناسی برای طوفان بهاری وجود دارد باید تا حد ممكن از این مسیرها خودداری كنند ، اما اگر آنها به یك سفر اضطراری می روند ، باید اطلاعات هواشناسی را قبل از این كار و در هوا دریافت كنند. ساعت ها. “انتظار نمی رود آنها در جاده های کوهستانی و بیابانی حرکت کنند. اگر هنگام سیل در محور بودند ، باید تا آنجا که ممکن است در اتومبیل های خود در کنار جاده بمانند و جاده را باز بگذارند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا