بین الملل

حماس از طریق مبادله زندانی میانجیگری می کند

نهضت مقاومت اسلامی (حماس) امروز (جمعه) از میانجیگری برای نشانه مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی استقبال کرد.

به گزارش پرتال پارسی ، به نقل از روزنامه القدس العربی ، این جنبش در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد که این طرح که اخیراً راه اندازی شده است هنوز روی میز است و مطابق با اقدامات انسان دوستانه و خطرات سلامتی پیش روی زندانیان فلسطینی به دلیل بیماری عروق کرونا نشان داده شده است.

حماس آماده است تا از واسطه ها با واکنش های جدی و عملی رژیم حاکم استقبال کند.

پیش از این، رئیس دفتر سیاسی حماس، جان از Sanwar، از آمادگی این جنبش به سازش در برخی موارد از آزادی زنان که بیمار، سالمندان و زندانیان به عنوان یک عمل بشریت که حملات ویروس تاج.

وی افزود: این طرح می تواند قرار گیرد به انجام مبادلات مورد زندانیان، به منظور به دست گرفتن ثروت است که بشریت را عمل به جای مصرف زندانیان و آزادی زندانیان فلسطینی (بیماران، زنان و افراد مسن) را. ما همچنین می توانیم به شما نمره کوچکی بدهیم.

سانور در پاسخ به اظهارات وزیر دفاع اسرائیل ، نفتالی بنت ، با شرط پرتاب اسرای جنگی اسرائیلی اقدام به نفوذ تجهیزات پزشکی به نوار غزه کرد.

جنبش حماس گفت که ارتش اسرائیل بازداشت و آماده برای آزادی زندانیان فلسطینی در ازای آن می باشد. بیش از 5000 فلسطینی نیز در زندانهای اسرائیل نگهداری می شوند.

این جنبش در بیانیه ای در مورد روز زندان فلسطین گفت که مسئله زندانیان برای حماس اولویت دارد و برای از بین بردن آن همه تلاش خود را انجام می دهد.

آخرین پیام

دکمه بازگشت به بالا