رویدادها و حوادث

حفاظت از جان و مال مردم از افتخارات پلیس است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: حفظ جان و مال مردم یکی از افتخارات پلیس است. این استان یکی از امن ترین کشور است.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، سردار حسین اشتری امروز صبح در دیدار با حجت الاسلام و المسلمین سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی ، سید علیرضا عبادی اظهار داشت: نیروهای مسلح “پیشگام در تزئین کشور و خدمت به مردم هستند”.

وی گفت: “با تشکر از اشراف و مردم متدین ، ​​دانشمندان محترم و نیروهای مسلح قدرتمند ، امنیت خوبی در خراسان جنوبی برقرار شده است و در واقع این یکی از امن ترین استان های کشور است.”

سردار اشتری: پلیس همیشه سعی کرده است مدرسه شهدا را تأسیس کند و کشور را در امان نگه دارد و هرماه تعدادی از همکاران ما برای امنیت به شهادت می رسند ، بنابراین ما جوانان برومندی را وقف انقلاب و با خون شهدا کردیم. ما امنیت پایدار در کشور داریم.

وی افزود: “ناجا در سالهای گذشته در خدمت رسانی به مردم و امنیت عمومی گام های بزرگی برداشته است ، و مراکز رای گیری و مراکز رای گیری ادعا می کنند که ناجا یک گروه در حال رشد در زمینه قانون و نظم است. امنیت موفقیت آمیز بود.

سردار اشتری گفت: “پلیس خراسان جنوبی از نظر تجهیزات ، امکانات و امکانات مورد نیاز استان اقدامات خوبی را انجام داده است و این استان همواره عملکرد خوبی داشته است.

ناجا قوی و مطمئن است

حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی سخنگوی مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی نیز گفت: “ناجا نیرومند و قابل اعتماد است و نیروی انتظامی وقتی می آید ارزش ها را حفظ کند ، با غرور می درخشد.”

براساس وب سایت پلیس ، وی افزود: نیروی انتظامی با مسئولیت های مختلف خود می درخشد و از جایگاه ویژه ای با مردم برخوردار است و یکی از مبتکران در خدمت به مردم است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا