رویدادها و حوادث

حریق گسترده ساختمان سه طبقه در محدوده بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی تهران از وقوع آتش سوزی در ساختمانی در بازار تهران خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت وگو با پرتال پارسی وی در این خصوص گفت: امروز ساعت 16:30 آتش سوزی در یک کارگاه در خیابان مصطفی خمینی، کوچه غفاری در منطقه بازار تهران به سامانه 25 سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد. خدمات امنیتی و به دنبال آن سه ایستگاه با تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: کمتر از سه دقیقه بعد آتش نشانان در محل حاضر شدند و متوجه شدند یک ساختمان سه طبقه قدیمی در کوچه های باریک بازار تهران آسیب دیده است. این بنا دارای یک زیرزمین و دو زیرزمین بود که یکی دارای انبار نساجی و دیگری دارای کارگاه فلزی بود.

ملکی با بیان اینکه مونتاژ کارگاه نساجی و پرداخت هزینه کار، وضعیت نامشخصی را ایجاد کرد، گفت: این مکان در آتش سوخت و به طور کامل در آتش سوخت. آتش نشانان ابتدا چندین سیلندر به وزن 11 و حتی 50 کیلوگرم را خارج کردند، زیرا اگر انفجاری رخ دهد، بحران ایجاد می شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: این آتش سوزی با مشارکت به موقع آتش نشانان مهار شد و به کسی آسیب نرسید. باید در نظر داشت که برخی از این کارها سیلندرهای گازی هستند که به صورت کاملاً ناایمن قرار گرفته اند. وضعیت برق و گاز خطرناک است و بسیاری از کالاها ناامن نگهداری می شوند.

وی در پایان گفت: آتش نشانان در حال انجام اقدامات امنیتی لازم در محل هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا