رویدادها و حوادث

جزییات حادثه اتوبوس خبرنگاران/اتوبوس فاقد صورت وضعیت و متعلق به کارخانه سیمان بود

فرمانده پلیس راهنمایی و رانندگی کشور در توضیح تخلفات حادثه رانندگی گفت: اتوبوس از کار افتاده و متعلق به کارخانه سیمان است.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت وگو با پرتال پارسیوی در مورد حادثه مربوط به اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که منجر به کشته شدن خبرنگار پرتال پارسی ، مهشاد کریمی و خبرنگار ایرنا ریحانه یاسینی شد ، صحبت کرد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس در سال 2006 تولید شده است گفت: طبق تحقیقات ما ، این اتوبوس از معاینه فنی عبور کرد ، اما در یک مسیر کوهستانی پیش رفت و اغلب از ترمز استفاده می کرد ، بنابراین سیستم ترمز آن با مشکل روبرو شد. از ترمز اتوبوس دوم استفاده نکرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور با رد عبور راننده از جاده فرعی برای جلوگیری از پلیس راهنمایی و رانندگی ، گفت: به هیچ وجه اینطور نبود. این اتوبوس در بزرگراهی حرکت می کند و متعلق به کارخانه سیمان و کارگران آن است. “مسیری وجود دارد. روز حادثه ، راننده به پلیس گفت که برای انتقال کارگران سیمان پیاده روی خواهد کرد و پلیس تأیید کرد که این روند برای چندین سال ادامه داشته است.

آیا امیدوارید راننده تخلفی انجام داده باشد؟ وی گفت: “تاکنون آنچه پلیس کشف کرده این است که راننده هویت مسافران و تغییر جهت را گزارش نکرده است.” راننده مجبور بود از گردنه کوه عبور کند و همانطور که گفتم اغلب به ترمز برخورد می کند.

وی ادامه داد: همچنین این یکی دیگر از تخلفات راننده است – وی از ترمز کمکی استفاده نکرده است.

امیدوار: «همچنین به نظر می رسد که یک مقام محلی از اتوبوس کارخانه سیمان استفاده کرده است زیرا از اتوبوس استفاده شده است. در چنین مواردی ، یک مقام محلی باید به پلیس راهنمایی و رانندگی اطلاع دهد که مسافران چه کسانی هستند. ” اگر آنها به ما اطلاع می دادند ، ما یک اتوبوس انتخاب می کردیم و یک گروه اسکورت را در این اتوبوس قرار می دادیم.

وی در مورد وضعیت ثبت شده اتوبوس گفت: راننده این اتوبوس اعلام کرد که سرنشینان آن کارگر کارخانه های سیمان هستند و از آنجا که اتوبوس خالی است ، تغییری در وضعیت ایجاد نکرد. این اتوبوس قرار بود فاصله شهر تا کارخانه را طی کند ، اما در این ماموریت مسیر آن تغییر کرد.

وی با بیان اینکه اتوبوس از معاینه فنی عبور نکرده است ، گفت: تحقیقات ما نشان داد که اتوبوس از معاینه فنی عبور کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا