رویدادها و حوادث

جریمه نیم میلیونی ۱۷ هزار خودرو به خاطر کرونا/ انصراف رانندگان ۴۰۰هزار خودرو از سفر

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: اجرای قانون 17 میلیون وسیله نقلیه و ممنوعیت حدود 400000 وسیله نقلیه در اجرای ممنوعیت سفر تاج گذاری در 25 مرکز استان.

سردار سید کمال خدیان فر در مصاحبه با پرتال پارسی ، وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی مبارزه با تاجگذاری برای اعمال محدودیت های ترافیکی در ورودی و خروجی 25 مرکز استان گفت: راهور ناجا مجری وی است. وسایل نقلیه 25 مرکز استان را ترک کردند و ورود وسایل نقلیه شخصی با پلاک غیر محلی به این 25 مرکز استان ممنوع شد. 500000 نفر جریمه می شوند.

وی این پروژه را در ورودی و خروجی 25 مرکز استان از جمله تهران ، البرز ، خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی ، فارس ، خوزستان ، کردستان ، اصفهان ، قم ، مرکزی ، خراسان جنوبی ، اردبیل ، کرمانشاه و بوشهر اعلام کرد. ، هرمزگان ، یزد ، لرستان ، خراسان شمالی ، ایلام ، چهارمحال و بختیاری ، همدان ، زنجان ، سمنان و کرمان که گفتند: ”رویکرد اصلی ما در اجرای این پروژه هدایت و انجام اقدامات پیشگیرانه بوده است. در مرحله اول ، از رانندگان خواستیم که سفر را متوقف کنند. در این رابطه ، بیش از 396،000 وسیله نقلیه برگشت داده شد و من باید از آنها برای همکاری با پلیس و ستاد ملی کرونا تشکر کنم.

رهور ناجا ، فرمانده انتظامی گفت: “همکاران من از 326 ایست بازرسی در ورودی و خروجی این 25 مرکز استان بازدید کردند ، در حالی که افسران مجبور شدند تقاضای ترافیک و جریمه بیش از 17000 وسیله نقلیه را به دلیل عدم رعایت قوانین کنند.” در نتیجه 170 خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

وی درباره تأثیر این طرح بر میزان ترافیک گفت: طبق آمار ما در مجموع 25 استان شاهد کاهش 36.8 درصدی ترافیک بوده ایم. گردش مالی خودروهای شخصی نیز در این مدت 3/38 درصد کاهش یافته است ، در حالی که متوسط ​​تردد در سراسر کشور 32 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا