جایگاه 18 فارس در تاثیرپذیری اقتصادی از کرونا

جایگاه 18 فارس در تاثیرپذیری اقتصادی از کرونا

پرتال پارسی / فارس یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی فارس گفت: “طبق گفته فعالان اقتصادی در زمینه بیماری عروق کرونا ویروس قلب ، فارس با نمره 14/6 در رتبه 18 کشور قرار دارد.”

یلدا راهدار گفت: براساس این نظرسنجی ملی ، فعالان اقتصادی در اصفهان ، البرز ، آذربایجان شرقی ، پنج استان قم کمترین تأثیر را داشته اند ، در حالی که استان های اردبیل ، خراسان جنوبی ، کردستان ، چهارمحال و بختیاری و خوزستان بیشترین تأثیر را داشته اند. . از اپیدمی تاج.

به گزارش پرتال پارسی ، این فعال اقتصادی فارس با اشاره به روابط عمومی اتاق بازرگانی فارس گفت: این بررسی نشان می دهد فعالان اقتصادی استان توانسته اند فعالیت های اقتصادی و تجاری خود را در مواجهه با بیماری عروق کرونا ویروس قلب حفظ کنند. اندکی.

رخدار همچنین با ارائه گزارشی از نظارت بر امنیت سرمایه گذاری در استان فارس ادامه داد: با توجه به محدودیت منابع سرمایه ، تمرکز بر سرمایه گذاری ، به ویژه برای یک کشور در حال توسعه و تقسیم آن به بخشهای اصلی ، مهم است.

وی اظهار داشت: برقراری امنیت سرمایه گذاری در رده سرمایه گذاری ها با ایجاد ثبات در متغیرهای اقتصادی مانند تورم ، نرخ ارز ، سیاست ها و قوانین و مقررات موثر است ؛ بنابراین ، سرمایه گذاران می توانند با خیال راحت منابع مالی خود را به کشور منتقل کنند.

راهدار: شاخص ها و م componentsلفه های اصلی امنیت سرمایه گذار شامل مالکیت ، ضمانت ها ، ثبات اقتصادی کلان ، ثبات و قابل پیش بینی بودن قوانین و رویه های اجرایی ، شفافیت و سلامت اداری ، فرهنگ صداقت و صداقت و امنیت زندگی و مال است. تجاوز و اقدامات دولت.

وی با اشاره به وضعیت امنیت سرمایه گذاری کشور افزود که در تابستان 1399 ، شاخص امنیت کلی سرمایه گذاری ایران 10 تا 46/6 (10 مورد بدترین مورد) اندازه گیری شد ، این بدان معناست که قیمت امنیت سرمایه گذاری در تابستان 1399 نامطلوب است بر خلاف روند زمستان ، در مقایسه با فصل قبل.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی فارس ادامه داد: نامناسب ترین شاخص در این زمینه عملکرد دولت و مطلوب ترین شاخص حفاظت از جان و مال در برابر تعرض است و اوضاع در تابستان 1399 بدتر است یا بدتر از بهار 1399. ”

رهدار همچنین در مورد وضعیت امنیت سرمایه گذاری فارس اظهار نظر کرد و گفت: در تابستان سال 1399 ، شاخص عملکرد دولت از 10 شاخص اول از 7 شاخص باقی مانده ، 7.91 رتبه بندی شد که بدترین سناریو بود.

یکی از اعضای هیئت مدیره اتاق بازرگانی فارس افزود: در برابر حملات به جان و مال شهروندان در مقایسه با سایر شاخص ها با شاخص 10 تا 4.44 در وضعیت خوبی قرار دارد.

وی افزود: در تابستان سال 1999 ، بررسی وضعیت استان فارس بر روی هر شاخص نشان داد كه در میان سایر استانها ، تعریف و تضمین حقوق مالكیت 27 درجه به عنوان نامناسب ترین م componentلفه شناخته شده است.

راهدار: “از این پس ، سطح 24 شفافیت و فرهنگ تحقق وعده ها و صداقت و صداقت و سطح بیست و یکم شفافیت و بهداشت اداری و فعالیت دولت شاخص های حفاظت از جان و مال شهروندان است. پرخاشگری با 8 درجه و 4 امتیاز. “در میان 44 استان دیگر ، وضعیت خوب بود.

وی با اشاره به نظارت بر فضای کسب و کار استان در زمستان سال 1999 ، گفت: “در این مدت ، نمره استان زیر میانگین ملی بود و فضای کسب و کار استان حدود 0.04 درصد بهبود یافت. پاییز سال 1999. وی گفت: “فضای کسب و کار در استان شبیه بهار سال 99 بود.”

به گفته اتاق بازرگانی ایران ، اجزای نامطلوب فضای تجاری فارس غیرقابل پیش بینی بودن و نوسانات قیمت مواد اولیه و قیمت محصول ، دشواری در تأمین مالی از بانک ها ، بی ثباتی مقررات تجاری ، قوانین و رویه های اجرایی است. و تولید و عرضه. بازار شامل کالاهای غیر استاندارد و تقلبی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا