رویدادها و حوادث

جانشین فراجا: ورشکستگان سیاسی به جامعه برگردند و در کنار مردم قرار گیرند

پرتال پارسی/مرکزی جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه ورشکستگان سیاسی به جامعه برگردند و در کنار مردم قرار گیرند، گفت: هر هنجارشکنی بخواهد هنجارهای جامعه را هدف قرار دهد، مورد هدف سازمان مقدس انتظامی است.

سردار قاسم رضایی چهارشنبه ۲۵ مردادماه در جریان بازدید از آموزشگاه مالک اشتر فراجا اراک با بیان اینکه انقلاب اسلامی مرهون فداکاری خون مطهر شهداست و ما امروز امانتدار شهدا هستیم، اظهار کرد: ولایت فقیه نعمت بزرگی است که خدای تعالی بر این کشور ارزانی داشته و افتخار می‌کنیم لباس سربازی دفاع از وطن را در زیر سایه فرماندهی کل قوا و ولی فقیه بر تن کرده‌ایم و مسیر انقلاب را با شعار “من یک انقلابی‌ام” با تاسی از انقلاب حسینی طی می کنیم.

وی با بیان اینکه عزت ملت ایران برگرفته از مکتب اسلام است، اظهار کرد: خدمت به ملت بزرگ ایران خواسته شهدای والامقام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است و تا جان در بدن داریم خود را خادم مردم می دانیم که مورد رضایت خدای متعال و مردم است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، از آموزشگاه مالک اشتر فراجا و سایر آموزشگاه‌های سراسر کشور به عنوان عبادتگاه مجاهدان و مومنان یاد کرد و افزود: اخذ نشان خدمت در نظام اسلامی در آموزشگاه‌های فراجا توفیقی است که نصیب سربازان مدافع امنیت و وطن می‌شود.

وی در ادامه نقش والدین در تربیت دینی فرزندان را مورد تاکید قرار داد و گفت: مجاهدان نظام اسلامی نتیجه تربیت دینی فرزندان هستند و هر چقدر باورهای اعتقادی و دینی تقویت شود دشمن توان عملی کردن توطئه‌های خود علیه این ملت را نخواهد داشت.

سردار رضایی با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ملی است، افزود: بصیرت، معنویت و مهارت سه مولفه مهم در سازمان مقدس انتظامی است و یک میدان به تمام معنا در حوزه ماموریت‌های انتظامی در آموزشگاه مالک اشتر اراک و دیگر نقاط کشور ایجاد شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه سازمان مقدس انتظامی با اقتدار همراه با عطوفت و مهربانی، بصیرت و اقدام به موقع، بر تن و اندام هنجارشکنان لرزه می‌اندازد، گفت: نظم و آرامش عمومی نیاز امروز جامعه اسلامی است و سازمان مقدس انتظامی پاسدار و حافظ این مولفه قانونی و حقوق مردم است.

وی تصریح کرد: هر کس به هر نحوی بخواهد عکس قانون و شرع عمل کند قطعا مجاهدان و ماموران انتظامی در جامعه او را مدیریت قانونی خواهند کرد. حفظ امنیت در نقاط مختلف کشور و در مرزها خط قرمز ماموران انتظامی است و هر کس بخواهد هنجارشکنی کند قانون تکلیف او را مشخص کرده است.

جانشین فراجا تصریح کرد: فتنه‌گران و برهم زنندگان نظم عمومی در آن سوی مرزها یا مزدوران داخلی آنها که آگاهانه یا ناآگاهانه در مسیر آنها قرار می‌گیرند، بدانند که رویکرد سازمان مقدس انتظامی درخصوص مردم، مهربانی و درخصوص آنها اقتدار و رویکرد مقتدرانه است.

وی با تاکید بر اینکه تدبیر، چارچوب مدیریت این سازمان است، تصریح کرد: هر هنجارشکنی بخواهد هنجارهای جامعه را هدف قرار دهد، مورد هدف سازمان مقدس انتظامی است. چه آنها که حجب و حیای مردم، غیرت مردان و شیرازه خانواده را هدف قرار گرفته اند و چه آنها که مانع کسب و کار و آرامش مردم بوده یا در مرزها بخواهند ناهنجاری ایجاد کنند، مورد هدف این سازمان هستند.

وی بیان کرد: دوست نداریم با آنها برخورد سلبی شود، دوست داریم پیام‌های ایجابی را بگیرند و خود را تنظیم و مرتب کنند، در غیر این صورت اقتدار مجاهدان سازمان، در هر منصبی که باشند، بر آنها فرود خواهد آمد.

سردار رضایی از جوانان مدافع انقلاب به عنوان استمرار دهندگان مجاهدت رزمندگان هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و افزود: پیام جوانان مجاهد انقلاب و مدافع نظام اسلامی این است که افرادی که جزو ورشکستگان سیاسی هستند به جامعه و بین مردم برگردند. این همه فریب، خود فریبی و در مسیر فتنه معاندین و دشمنان اسلام قرار گرفتن بس است و این ورشکستگان سیاسی به جامعه برگردند. 

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای فریب معاندین نظام را خورده و بعضا در مسیر فتنه آنان قرار می گیرند. چرا باید با فتنه انگیزی به دنبال کاهش انگیزه مردم برای مشارکت در انتخابات و مایوس کردن آنها هستید.

جانشین فراجا خطاب به فتنه گران گفت: چرا از همین حالا شروع کرده‌اید که یاس و نامیدی را به جامعه تحمیل کنید، مردم می‌فهمند، برنامه شما را می‌شناسند و می‌دانند شما از کجا آب می‌خورید، اگر سالم بودید در مسیر خدمت قرار می‌گرفتید و می‌ماندید، به بستر جامعه برگردید و در کنار مردم قرار گیرید.

وی افزود: سازمان مقدس انتظامی با تنوع ماموریتی که برابر قانون دارد، موثرترین مولفه در آرامش جامعه بوده و تکیه‌گاه همه مظلومان و مولفه موثر در امنیت و اقتدار ملی است.

وی خطاب به مجاهدان انتظامی گفت: ماموریت پیش روی مجموعه انتظامی خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی است و برای دانش آموختگان مرکز آموزشی مالک اشتر اراک، نخستین ماموریت، خادمی مردمی است که در حماسه اربعین حسینی حضور خواهند یافت.

انتهای پیام

تیم تحریریه مقالات حوادث

نویسنده حوادث با استعداد در تحلیل و پیش‌بینی رویدادها هستم. توانایی بررسی روند و رخدادهای آینده را دارم و بر اساس آن به خوانندگان پیشنهادهایی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا