اقتصادی

جاده‌های شمال یکطرفه می‌شود – پرتال پارسی

طبق اعلام مرکز مدیریت راه کشور ، از فردا تا پایان تعطیلات ، تردد در محور کندوان ، بزرگراه تهران – شمال و خوارز در ساعات مشخص به یک طرفه محدود خواهد شد.

به گزارش پرتال پارسی ، مرکز کنترل راه وشهرسازی کشور اعلام کرد: کلیه وسایل نقلیه در روز چهارشنبه و پنجشنبه 26-22 شهریور از ساعت 12 ظهر از مرزن آباد به کرج و در بزرگراه تهران – شمال در محور کندوان ممنوع خواهد شد. به گفته پلیس راهنمایی و رانندگی در این صحنه ، همه ترافیک روز چهارشنبه و پنجشنبه 25 شهریور تا 2 شهریور از ساعت 15:00 ، از کرج (تقاطع شهرستانی) و بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد خواهد بود.

همچنین روز جمعه 27 شهریور از ساعت 15 تا 24:00 کلیه وسایل نقلیه از مرزن آباد به کرج و بزرگراه تهران – شمال ممنوع اعلام می شود. تقاطع شاهristanak) و بزرگراه تهران – شمال یک طرفه به مرزن آباد خواهد بود.

روز شنبه 29 شهریور از ساعت 3 صبح تا نیمه شب تمام وسایل نقلیه از کرج به بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع اعلام می شود. یک مسیر به آباد – کرج و بزرگراه تهران-شمال.

در ادامه این اطلاعیه ، کلیه وسایل نقلیه از 9 صبح تا 10 بعد از ظهر و از 12 ظهر تا 12 ظهر روزهای دوشنبه و دوشنبه ، بعد از کرج و شروع جاده تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع خواهد بود. تردد همه وسایل نقلیه این روزها از ساعت 15:00 در روزهای بعد از مرزن آباد از 2 صبح تا 2 صبح در یک راستا خواهد بود.

محدودیت ترافیکی در محور خوارز در چهار روز تعطیلات آینده شنبه ها ، یکشنبه ها و دوشنبه ها از 2 تا 8 صبح و در روزهای بعد از رودخانه آمل از 2 تا 2 صبح ممنوع خواهد بود. بعد از بررسی خودکار ، تردد در همه جا از ساعت 16:00 تا 2.00 به سمت رودهن (منطقه ماشا) یکسان خواهد بود.

همچنین برای افزایش یا کاهش حجم ترافیک و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه ، تمدید یا رفع محدودیت در محورهای فوق توسط مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی در آنجا استفاده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا