اقتصادی

تولید ۸۰ درصد الیاف شیشه و برخی دیگر الیاف کشور در دلیجان

پرتال پارسی/ مرکز نماینده مردم محلات و دیلیجان در شورای اسلامی گفت: دیلیجان 80 درصد الیاف شیشه و برخی الیاف دیگر را در کشور تولید می کند که درآمد خوبی برای کشور داشته است.

علیرضا سلیمی در آستانه افتتاح پروژه های عمرانی و اقتصادی شهرستان دیلیجان در دهم شهریور ماه به مناسبت فرا رسیدن هفته دولت با حضور معاون وزیر صلح. استاندار و جمعی از مسئولان استان در جمع خبرنگاران اظهار داشتند: امروز دولت تمام تلاش خود را می کند تا گره هایی را که در مسیر ایجاد تولید و اشتغال در کشور ایجاد شده باز کند.

وی با بیان اینکه دولتمردان امروز خود را از مردم می دانند و حضور در جمع خانواده شهدا و رو در رو بودن آنها با مردم بسیار ارزشمند است، گفت: پروژه تولید برق 12 مگاواتی کارخانه سیمان انارک. در دیلیجان با حمایت مسئولین استانی شورت مدت زیادی است که آنلاین شده و امروز افتتاح شد.

سلیمی افزود: امروز طرح توسعه آریا صنعت بررسی شد، دستورات لازم برای رفع مشکلات عمرانی این مجموعه داده شد و به زودی فاز دیگری در این مجموعه افتتاح می شود. در دیلیجان کارخانه فرش و الیاف نیز وجود داشت. دیلیجان حدود 80 درصد از فایبرگلاس و سایر الیاف کشور را تولید می کند و ارزآوری خوبی کسب می کند.

وی گفت: باریج اسانها نیز وجود داشت که بیش از 120 نوع محصول تولید و به 10 کشور صادر می کند.

سلیمی با بیان اینکه حمایت مسئولان از تولید مهم است و باید گره ها در این زمینه برطرف شود گفت: تولید اقتصاد کشور را تقویت می کند و زبان مسئولان را در برابر زیاده خواهی باز می کند.

وی گفت: هزاران پروژه اقتصادی و عمرانی در کشور افتتاح شده است و این نشان می دهد که روندی که در اواخر دولت قبل کند شد دوباره شروع شده و شتاب بیشتری گرفته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا