اقتصادی

توصیه کارشناسی برای ورود به بازار رمزارزها

یک متخصص ارز رمزنگاری به شما توصیه کرد که در مورد انواع ارزهای رمزنگاری شده برای ورود به این بازار اطلاعات کسب کنید و پس از آن حتما تجارت کنید ، زیرا نوسانات در این بازار بسیار شدید است و در عرض چند روز می تواند 50٪ کاهش یا افزایش یابد.

علیرضا شامی در مصاحبه با پرتال پارسی گفت: “در حال حاضر بازار ارزهای رمزنگاری شده در حال رونق است.” بنابراین نمی توان پیش بینی بلند مدت این بازار را به طور دقیق پیش بینی کرد و باید بازار را روزانه و هفتگی مورد تجزیه و تحلیل قرار داد. اما دو نکته مهم وجود دارد. اول ، رونق بازار به سرعت در حال نزدیک شدن است. معمولاً وقتی بازار خیلی سریع حرکت می کند ، انتظار داریم بازار یک وقفه طولانی داشته باشد.

“مشکل دوم این است که عامل اصلی رشد بازار ارزهای رمزنگاری شده در ماه های اخیر ورود پول هوشمند از شرکت های اروپایی و آمریکایی است.” اگر ارزهای شرکت های روسی و چینی در آینده نزدیک وارد بازار شود ، دوره جدیدی از رشد بیت کوین را خواهیم داشت.

آیا این یک متخصص ارزهای رمزنگاری شده است که مسئولیت انتقال نقدینگی از بورس به بازار ارزهای رمزپایه را بر عهده دارد؟ وی گفت: “این ممکن است به دلیل رشد نجومی بازار ارزهای رمزنگاری شده در هفته های اخیر باشد ، اما به این معنی نیست که ارز از کشور خارج می شود ، زیرا ما خودمان می توانیم بیت کوین تولید کنیم.” همچنین انتقال پول از بورس اوراق بهادار به بازار بیت کوین تاثیری در قیمت آن ندارد ، زیرا بازار ارزهای رمزپایه بین المللی است و اندازه بازار سهام ایران در مقایسه با آن بسیار ناچیز است ، بنابراین بورس ایران تاثیری در آن ندارد.

آیا افراد شامی وارد این بازار می شوند یا خیر؟ وی گفت: “من به کسانی که می خواهند وارد این بازار شوند توصیه می کنم همه ارزهای رمزپایه را بخوانند و سپس معامله کنند ، زیرا نوسانات در این بازار بسیار شدید است و می تواند طی چند روز 50٪ کاهش یا افزایش یابد.” کسانی که وارد این بازار می شوند باید این نوسانات را بپذیرند ، زیرا بازار همیشه صعودی نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا