بین الملل

توئیت مجدد ترامپ: پیروز خواهیم شد

براساس گزارش های اینترنتی ، رئیس جمهور آمریکا در چندین پست جدید در توییتر اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری شکست را قبول نمی کند و صدها هزار رای غیرقانونی شمارش شده است.

هشت روز پس از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ، این بحران همچنان ادامه دارد.

در حالی که اکثر رسانه های آمریکایی ، از جمله شبکه Fox News جمهوری خواه ، جو بایدن و کمالا هریس را به عنوان رئیس جمهور و معاونان رئیس جمهور تحسین کرده اند ، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا این ادعاها را رد کرده و خواسته خود را تکرار کرده است. همچنان به کلاهبرداری گسترده ادامه می دهد.

ترامپ این پنجشنبه (به وقت تهران) در یک سری پیام های توئیتری اعلام کرد که در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شده و تقلب شده است. توییتی که باعث واکنش فوری شد.

رئیس جمهور ابتدا توئیتی علیه مراکز رای گیری کشور نوشت و گفت: “همه می پرسند که چرا نظرسنجی های اخیر ریاست جمهوری درباره من اشتباه بوده است. “خوب ، زیرا این نظرسنجی ها درست مثل رسانه های معمولی جعلی است.”

او همچنین توییت کرد: “خوشحالم که حمایت کامل خود را از رعنا مک دانیل برای ادامه ریاست کمیته ملی جمهوری خواه اعلام می کنم. “با 72 میلیون رأی ، ما بیش از هر رئیس جمهور در تاریخ آمریکا رای کسب کرده و کسب کرده ایم.”

ترامپ با 20 رأی و میشیگان با 16 رأی به دو ایالت اصلی پنسیلوانیا سفر كرد و موضوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری آمریكا را مطرح كرد و شمارش آرا را غیرقانونی اعلام كرد.

رئیس جمهور در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: “هیچ کس نمی خواهد بگوید پنسیلوانیا و میشیگان به ناظران انتخابات یا ناظران رأی دادن اجازه مشاهده و نظارت بر انتخابات را ندادند.” این به این دلیل است که صدها هزار رای وجود داشت و آنها نباید شمرده می شدند ، بنابراین من به راحتی می توانم هر دو ایالت را شکست دهم. “این را گزارش دهید.”

وی ساعتی پس از توئیت نوشت: “اکنون (من در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هستم) 73 میلیون رأی مشروع دارم.”

توییتر که در روزهای اخیر بارها به تویت های ترامپ در مورد انتخابات واکنش منفی نشان داده است ، با تکرار مخالفت خود با محتوای توییت های جدید خود ، گفت: “این نظر در مورد تقلب در انتخابات متناقض است.”

311311

دکمه بازگشت به بالا