سلامت و تندرستی

تهویه هوا برای بیماران دارای تاج


Dyson ، یک شرکت فن آوری بریتانیایی است که به جاروبرقی های قدرتمند ، سشوار و فن های آن معروف است ، به تازگی تهویه مطبوع به نام CoVent را طراحی کرده است که می تواند به بیماران کوروی ویروس کمک کند.

تهویه هوا برای Corona

این شرکت دستگاه را طی 10 روز بر اساس موتور دیجیتال شرکت طراحی کرده است. این شرکت هنوز در انگلستان به دنبال تصویب و تنظیم دستگاهی است که به سرعت طراحی شده است ، اما در حال حاضر توسط دولت انگلیس برای 10،000 دستگاه سفارش داده شده است.

CoVent یک سیستم تهویه مطبوع قابل حمل است که در صورت نیاز می تواند به عنوان منبع انرژی مورد استفاده قرار گیرد. بنیانگذار شرکت جیمز دایسون می گوید: این دستگاه می تواند به سرعت و در حجم زیاد تولید شود و بسیار کارآمد است. وی همچنین قول داد كه می توان از آن برای مصارف بالینی برای مقابله با COVID-19 استفاده كرد.

تهویه هوا برای Corona

وی افزود: بخش اصلی همه این تلاش ها تولید و ارائه در بازار است که پیش بینی می شود اوایل فروردین ماه معرفی شود.

تهویه وسیله ای است که تنفس کمکی را برای بیمارانی که قادر به تنفس نیستند فراهم می کند و برای درمان موارد شدید COVID-19 با علائم تنفسی بسیار مهم است. Dyson تنها شرکتی بزرگ نیست که در روزهای اخیر چنین دستگاههایی را طراحی و تولید کرده است. سایر شرکت های بزرگ نظیر تسلا ، فورد و جنرال موتورز گفتند که برای مبارزه با تاج این دستگاه ها را تهیه می کنند.

theverge.com

2121


انتشارات سایت به وسیله پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت تمامی نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پرتال پارسی هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا