اقتصادی

تماس ویدیویی گروهی به تلگرام اضافه می‌شود

تماس ویدیویی گروهی ماه آینده به پیام رسان تلگرام اضافه خواهد شد و این ویژگی شامل پشتیبانی از کنفرانس ویدیویی وب است.

به گزارش پرتال پارسی ، پاول دوروف ، بنیانگذار تلگرام ، با ارسال پیامکی به کانال رسمی تلگرام خود ، خبر را اعلام کرد و گفت: در ماه مه ، ویدیو را به گفتگوی صوتی خود اضافه می کنیم و تلگرام را به بستری قدرتمند برای فیلم گروهی تبدیل می کنیم. ما تبدیل می کنیم.

تلگرام اغلب به دلیل تأخیر در ارائه ویژگی های جدید ، رقبای خود را مسخره می کند ، اما خود پلتفرم پیام رسانی تصویری از رقبای خود عقب است و فقط توانایی برقراری تماس ویدیویی با دو نفر را در آگوست سال گذشته به آن اضافه می کند.

وبلاگ تلگرام در آوریل 2020 نوشت ، زمانی که تعداد کاربران به 400 میلیون نفر رسید ، “قرنطینه جهانی نیاز به یک ابزار ارتباطی ویدیویی قابل اعتماد را برجسته کرده و تماس های ویدیویی را برای ارسال پیام های متنی ارسال کرده است.” 2013 ، او مقایسه کرد. با این حال ، او بر اهمیت امنیت فیلم گروهی تأکید کرد ، که می تواند انتشار ویژگی را به تأخیر بیندازد.

طبق گفته Angjet ، بنیانگذار تلگرام در پیام خود رمزگذاری را ذکر کرده است ، که ممکن است اشاره ای پنهان به مسائل امنیتی با سرویس تماس ویدیویی زوم باشد ، اما مشخص نکرد که آیا تلگرام از رمزگذاری جهانی هنگام تماس های ویدیویی گروهی استفاده می کند یا خیر.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا