عمومی

تعیین تکلیف زمین ۲۰۶ هکتاری الحاقی شاهرود در دستور کار است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید محمد رضا هاشمی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای مسکن استان سمنان به میزبانی سالن جلسات استانداری ضمن بیان اینکه پروژه‌های نهضت ملی مسکن برای کل استان در حال اجرا است، ابراز داشت: یکی از نمونه‌های خوب این دست پروژه‌ها مسکن سازمانی ارتش بود که با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در شاهرود طی ماه جاری به بهره برداری رسید.

وی ضمن بیان اینکه پروژه ۵۱۶ واحدی ارتش نیز با سرعت برای شاهرود در حال اجرا است، افزود: اگر چه کار انجام می‌شود اما می‌طلبد برای این پروژه تسریع در کار صورت گیرد.

استاندار سمنان بابیان اینکه تعیین تکلیف زمین ۲۰۶ هکتاری الحاقی برای شهرستان شاهرود در دستور کار است، ابراز داشت: این مهم می‌تواند به ساخت و تحویل واحدهای بیشتر و خانه دار شدن شهروندان شتاب بخشد.

هاشمی ضمن بیان اینکه به بافت فرسوده برای احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن باید توجه شود، تصریح کرد: برای این موضوع می‌بایست همراه با ارزش افزوده برای منطقه کم برخوردار موضوع زیباسازی منظر شهری و تسریع در اجرای این طرح نیز لحاظ شود.

وی از روند مطلوب کار مسکن ادارات کل راه و شهرسازی مرکز سمنان و شرق استان قدردانی کرد و افزود: بانک‌های عامل نیز می‌بایست همکاری خود را در راستای تسریع در روند پرداخت تسهیلات و روند اجرایی احداث مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن را بیش از پیش افزایش دهند.

دکمه بازگشت به بالا