اقتصادی

تعیین تکلیف ذرت‌های آلوده دپو شده تا پایان اسفندماه

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: ذرت آلوده ذخیره شده در بندر امام خمینی (ره) باید تا پایان اسفندماه امسال تعیین تکلیف شود و در غیر این صورت تا فروردین سال آینده باید معدوم شود.

به گزارش پرتال پارسی، احسان هندوزی ابتدا با رانندگان کالاهای کلیدی و استراتژیک که در طول سفر ساعت ها در صف ایستاده بودند گفت و گو کرد و پس از شنیدن صحبت ها و مشکلات آنها دستورات میدانی به مدیران دست اندرکار برای اصلاح برخی روندها داد. درد.

وزیر اقتصاد همچنین با نظارت بر وضعیت نهایی نظافت این کالاها از انبار برنج و ذرت آلوده (علوفه) انبار شده که به دلیل مجوزهای استاندارد برای نظافت مناسب نیست بازدید کرد.

خاندوزی همچنین در جریان بازدید از بندر امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: بندر امام خمینی (ره) منبع اصلی کالاهای کشور به ویژه واردات غلات است که عمده آن تنها از طریق این بندر وارد کشور می شود. متأسفانه به دلیل برخی ناکارآمدی ها، این بندر در ماه های اخیر دارای رسوبات و ماندگاری بالایی بوده است. هدف از این بازدید ارائه توضیحات لازم به مسئولان بنادر، گمرکات و املاک استان است تا بتوانیم این نگرانی را از منظر دولتی برطرف کنیم.

وزیر اقتصاد و دارایی گفت: بر اساس گزارش‌ها علیرغم اینکه واردات کالاهای اساسی تخلیه شده در بندر نسبت به سال گذشته ۲۸ درصد رشد داشته است، در ماه‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است. «

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا