اقتصادیکسب و کار ویژه

تعمیر گیربکس اتومات

1- تعویض نکردن حالت دنده هنگام رانندگی

هنگام رانندگی به هیچ عنوان حالت دنده را تغییر ندهید. چرا که بخاطر حساسیت های گیربکس اتوماتیک، جعبه دنده تحت فشار قرار میگیرد و به مرور زمان مشکلاتی برای گیربکس خودروی شما ایجاد میکند. برای تعویض حالت دنده بهتر است به طور کامل توقف کنید سپس اقدام نمایید. این کار باعث افزایش طول عمر قطعات داخلی جعبه دنده خواهد شد.

بهترین تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک در تهران |تعمیر گیربکس اتوماتیک ارمنی

2- استفاده کردن از روغن گیربکس مناسب و سازگار

گیربکس های اتوماتیک به دلیل حساسیت بالا نسبت به گیربکس های دستی از اهمیت بسیار بالای برخوردار هستند و نیازمند توجه و رسیدگی بالایی دارند. استفاده کردن از روغن های غیر استاندارد و نامناسب برای گیربکس های اتوماتیک باعث پایین آمدن عمر مفید قطعات داخلی آن میشود. شما میتوانید برای آگاهی از نوع روغن استاندارد برای گیربکس خودروی خود از دفترچه راهنما استفاده کنید.

3- قبل از حرکت خودروی خود را گرم کنید.

بعد از روشن کردن خودرو بهتر است به مدت چند دقیقه خودروی خود را گرم کنید تا روغن به همه قطعات و اجزای داخلی گیربکس برسد. بخصوص در روزهای سرد توجه به این نکته ضروری است و از خرابی های زودرس گیربکس جلوگیری خواهد کرد.

4- استفاده نکردن از حالت خلاص در جاده‌ها

هنگام رانندگی مخصوصا در سراشیبی بهتر است دنده را در حالت خلاص قرار ندهید. برخی از افراد برای صرف جویی در مصرف سوخت از حالت خلاص استفاده میکنند که این کار باعث از کار افتادن پمب روغن گیربکس و همچنین آسیب رساندن به قطعات گیربکس میشود.

گیربکس های اتومات به گونه ای طراحی شده اند که در سراشیبی از وارد شدن بنزین به موتور جلوگیری میکند و باعث کاهش مصرف سوخت میشود.

5- بازرسی و نگهداری سیستم خنک کننده

سیستم خنک کننده از داغ شدن بیش از حد روغن گیربکس و بالا رفتن دمای موتور جلوگیری میکند. گرم شدن بیش از حد موتور باعث آسیب رساندن به اجزا و قطعات داخلی جعبه دنده اتومات میشود. بنابراین توصیه تعمیرگاه تک گیربکس این است که سیستم خنک کننده را هر چند وقت یک بار چک کنید تا از بروز مشکلات احتمالی جلوگیری شود.

6- چک کردن و تعویض روغن گیربکس به صورت منظم

یکی از بهترین و مهمترین نکته در حفظ و جلوگیری از خرابی گیربکس خودروی خود چک کردن و تعویض به موقع روغن گیربکس اتوماتیک است. تعویض روغن باعث جلوگیری از فرسودگی و خرابی زودرس قطعات جعبه دنده خواهد شد.

روغن گیربکس باید مناسب و سازگار با خودروی شما باشد تا جعبه دنده دچار مشکلات احتمالی نشود. مایع گیربکس به رنگ قرمز و شفاف است. تیره و کدر بودن مایع گیربکس نشانه ای از خراب بودن آن است.

7- سرویس های دوره ای گیربکس اتوماتیک

سرویس های دوره ای گیربکس های اتوماتیک باعث افزایش کارایی و عملکرد بهتر قطعات آن میشود. معمولا زمان توصیه شده بین 30000 تا 45000 کیلومتر است که با توجه به شرایط رانندگی میتواند بین 20000 تا 30000 کیلومتر متغیر باشد.

مثلا افرادی که به خاطر شرایط کاری مجبور هستند که مدت ها پشت ترافیک بمانند و این باعث از بین رفتن کارایی روغن گیربکس میشود.

8- توجه کردن به چراغ خطاها و هشدارها

یکی از نشانه های خرابی و مشکلات در گیربکس، روشن شدن چراغ خطاها و هشدارها در داشبود ماشین است. خراب شدن سنسورهای سرعت باعث داغ شدن بیش از حد گیربکس میشود و در نتیجه چراغ چک خودرو روشن خواهد شد.

تعمیر گیربکس تویوتا در آنلاین گیربکس

تویوتا موتور شرکت چندملیتی ژاپنی است که به عنوان سازنده خودرو، ماشین آلات، موتور خودرو و قطعات خودرو شناخته میشود. دفتر مرکزی تویوتا در شهر تویوتا در استان آیچی ژاپن است.

این شرکت مالک برندهای دینا، دایهاتسو، سایون، لکسوس و هینو موتورز نیز میباشد. در حال حاضر تویوتا به عنوان بزرگترین خودرو ساز جهان شناخته میشود.

تعمیر گیربکس خودرو های تویوتا به صورت تخصصی در تعمیرگاه گیربکس اتوماتیک آنلاین گیربکس تعمیر میشوند. از این رو شما میتوانید در صورت خراب شدن گیربکس خودرویتان با ما تماس حاصل فرمایید.

هزینه تعمیر گیربکس اتوماتیک تویوتا

مدل ماشین هزینه تعمیر گیربکس تویوتا
تعمیر گیربکس تویوتا هایس هزینه تعمیر گیربکس تویوتا هایس، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا پریوس هزینه تعمیر گیربکس تویوتا پریوس، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا یاریس هزینه تعمیر گیربکس تویوتا یاریس، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا کرولا هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کرولا، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا پرادو هزینه تعمیر گیربکس تویوتا پرادو، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا کمری هزینه تعمیر گیربکس تویوتا کمری، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز هزینه تعمیر گیربکس تویوتا لندکروز، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا فورچونر هزینه تعمیر گیربکس تویوتا فورچونر، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا CHR هزینه تعمیر گیربکس تویوتا CHR، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا GT86 هزینه تعمیر گیربکس تویوتا GT86، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا راوفور هزینه تعمیر گیربکس تویوتا راوفور، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز هزینه تعمیر گیربکس تویوتا اف جی کروز، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.
تعمیر گیربکس تویوتا آریون هزینه تعمیر گیربکس تویوتا آریون، سوال متداولیست که بسیاری از صاحبان خودرو های تویوتا از ما دارند. از آنجا که نمیتوان بدون بازدید حضوری مشکل گیربکس را تشخیص داد، بهتر است برای استعلام هزینه تعمیرات گیربکس به صورت حضوری به تعمیرگاه تشریف بیاورید تا ما پس از بررسی های لازم هزینه دقیق تعمیرات گیربکس خودرویتان را به شما اعلام نماییم.

خودرو های تویوتا به کیفیت بالای ساخت و سخت جان بودن، معروف هستند. این بدین معنیست که این خودرو ها به ندرت دچار مشکل یا خرابی میشود. اگر با این خودرو ها خوب رفتار کنید و رسیدگی به آنها را عقب نندازید، تا سالهای سال یدون مشکل برای شما کار خواهند کرد. اما برخی از صاحبان خودرو ها خیلی به نگهداری از خودرو توجه نمیکنند و تا زمانی که آسیب های جدی ای به خودرو وارد نشده است، هیچ اقدامی نمیکنند.

در صورتی که خودرو مانند بدن انسان نیاز به رسیدگی و مراقبت دارد و در صورت عدم توجه به آن دچار مشکلات بسیار زیادی خواهدشد.

گیربکس تویوتا یکی از قطعات مهم و البته گران قیمت خودرو های تویوتاست. این قطعه بسیار مهم نیازمند رسیدگی مداوم و دوره ای است. بطور مثال روغن آن باید در کیلومتر های مشخصی عوض شود؛ یا برخی از قطعات داخلی آن به علت خرابی، بهتر است تعمیر یا تعویض شوند.

این کار ها، کارهایی بسیار تخصصی و حساس بوده و در صورت انجام آن توسط یک فرد غیر حرفه ای و ناشی، خسارت های بسیاری را به خودروی شما وارد کرده و هزینه گزافی سر دست شما خواهد گذاشت.

مجموعه آنلاین گیربکس با در اختیار داشتن بهترین  و با تجربه ترین تعمیرکاران گیربکس اتوماتیک در خدمت شما هستند تا هر گونه مشکل گیربکسی خودروی شما را بر طرف نمایند.

همچنین تعمیرات تخصصی دیگر مانند تعمیر موتور تویوتا، تعمیر جلوبندی تویوتا و رفع مشکلات برقی و الکترونیکی تویوتا در مجموعه ما به صورت تخصصی انجام میشود.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا