تظاهرات یمنی‌ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله

تظاهرات یمنی‌ها علیه تصمیم آمریکا درباره انصارالله

یمنی ها در استان های دامار ، حدیده ، رم و صعده به تصمیم اخیر دولت آمریکا برای قرار دادن جنبش انصارالله یمن در فهرست سازمان های “تروریستی” اعتراض دارند.

به گزارش پرتال پارسی ، المسیره به نقل از سایت شبکه خبری یمن ، پس از اقامه نماز جمعه در اعتراض به تصمیم آمریکا برای طبقه بندی انصارالله به عنوان یک سازمان “تروریستی” در مناطق مختلف استان های دامار ، حدیده ، ریما و صعده یمن شاهد اعتراضاتی بود. .

یمنی هایی که در این تجمعات شرکت کرده بودند ، با تصمیم واشنگتن مخالفت کردند و گفتند “ایالات متحده رهبر تروریسم است و حزبی است که اقدامات تروریستی و سلطه گرانه را انجام می دهد و منبع تروریسم جهانی است.”

معترضان یمنی گفتند که تصمیم سازمان ملی انصارالله و ایالات متحده تأثیر منفی بر بعد انسانی و روند سیاسی در یمن خواهد داشت.

آنها همچنین موضع ضد تصمیم احزاب منطقه ای و بین المللی را ستودند و بر اهمیت پافشاری و تلاش برای رسیدگی به چالش های یمن در چارچوب حق قانونی یمن برای پاسخگویی تأکید کردند.

یمنی ها مجدداً بر ثبات ، مخالفت با هرگونه مداخله خارجی در امور یمن و حمایت از انصار اسلام در مبارزه برای حفظ عزت ، عزت ، حاکمیت و استقلال یمن تأکید کردند.

آنها گفتند: “این اقدام ایالات متحده باعث افزایش همکاری و پشتیبانی رهبری سیاسی و انقلابی یمن در حفاظت از امنیت و ثبات مردم یمن و مقاومت آنها در برابر دشمن خواهد شد.”

بیانیه های صادر شده پس از تجمعات ، سکوت جامعه جهانی و نهادهای آن در مورد ادامه جنگ علیه یمن و جنایات طرف های درگیر علیه مردم یمن ، این یک نقض آشکار قوانین بین المللی و بشردوستانه و اقدامات دشمن در هنگام هواپیماربایی است. محکوم به علت. در بیانیه ها همچنین بر اهمیت هماهنگی دیدگاه های کشور در مورد توسعه بخش کشاورزی و تولید و حمایت از صنایع نظامی تأکید شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا