رویدادها و حوادث

تصادف زنجیره‌ای بیش از ۱۳۰ خودرو در جاده یخ‌زده تگزاس کشته داد

مجموعه ای از 133 تصادف اتومبیل در جاده ای یخی در آمریکای جنوبی منجر به کشته شدن حداقل 9 نفر و زخمی شدن ده ها نفر شده است.

به گزارش پرتال پارسی ، این حادثه در فاصله کمی از مرکز فورت ورث ، در ایالت بین 35 کشور رخ داده است که به دلیل برف و یخ به دلیل سرما و طوفان ، لغزنده بود.

عکس های منتشر شده از این تصادف نشان می دهد که اتومبیل های آسیب دیده ، کامیون های واژگون و حتی اتومبیل هایی که در کنار یکدیگر پارک شده اند به دلیل شدت برخورد است.

فورت ورث در غرب دالاس ، تگزاس واقع شده است.

جیم دیویس ، رئیس بخش آتش نشانی فورت ورث ، به آسوشیتدپرس گفت: “چند نفر در داخل وسایل نقلیه محبوس شده بودند و برای بیرون آوردن آنها تجهیزات هیدرولیکی لازم بود.”

مت زاوادسکی ، سخنگوی ماداس ، یک سازمان غیرانتفاعی پزشکی که سرویس آمبولانس منطقه را اداره می کند ، گفت 36 نفر از مجروحان با آمبولانس به بیمارستان منتقل شده و بیش از 65 نفر هنوز در بیمارستان هستند. سه نفر از مجروحان به شدت مجروح شدند و بسیاری دیگر در محل درمان شدند.

به گزارش سی ان ان ، مقامات گفتند که این حادثه حداقل پنج نفر را تا عصر پنجشنبه به وقت محلی کشته است.

این حادثه زمانی اتفاق افتاد که بسیاری از کارگران بیمارستان و اورژانس در حال کار به محل کار خود بودند و کارگران شیفت شب در حال بازگشت بودند ، بنابراین برخی از مجروحان کارگران بهداشت و پیراپزشکی یا افسران پلیس بودند.

امدادگران به آسوشیتدپرس گفتند که مأموران هنگام نجات مجروحان ، تعدادی از آنها را به عنوان کارمندان خود شناسایی کردند یا آنها را می شناختند.

به گزارش یورونیوز ، اکنون برف و یخ مناطقی از تگزاس ، ایندیانا ، کنتاکی و تنسی را درنوردیده و منجر به تعطیلی مدارس و تاخیر پرواز در برخی از شهرها شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا