سلامت و تندرستی

تست کرونا در یک ششم بیماران بهبودیافته مثبت است

Coronavirus ، coronavirus ، شیوع coronavirus ، آمار coronavirus ، Covid 19

محققان دانشگاه هونان طبیعی در چین دریافتند که حداقل یکی از شش بیمار تحت درمان در بیمارستان Q9 19 که در بیمارستان مرخص شده بودند به ویروس آلوده شده و نتایج آزمایش مثبت داشته است. .

در این مطالعه وضعیت سلامت 60 بیمار مبتلا به 19 Covids که به دلیل توانبخشی از بیمارستان شهر لدی مرخص شده اند ، بررسی شده است. همه این بیماران به مدت 14 روز پس از ترخیص از بیمارستان در خانه قرنطینه شدند و هیچ یک از این علائم را نشان ندادند.
محققان مجدداً شکم و بینی را معاینه کردند و دریافتند که 10 نفر از بیماران در طی 24 روز ترخیص از بیمارستان به ویروس آلوده شده اند و نتایج آزمایش مثبت است.
مطالعات قبلی نشان داده است که برخی از بیماران تحت درمان با Qovid 19 ممکن است تا 30 روز پس از ترخیص آلوده شوند. البته این بدان معنی نیست که یک ویروس فعال ویروسی وجود دارد و ممکن است این افراد لزوماً دلیل شیوع ویروس نباشند.
به گفته این محققان ، به گفته محققان ، برای یافتن نتایج دقیق در مورد احتمال انتقال ویروس در بیماران بهبود یافته و ارزیابی رفتار ویروس در گروه های بزرگ بیماران ، مطالعات بیشتری لازم است.
گزارش شده است که کورو ویروس در اواسط دسامبر سال 2019 در شهر مرکزی چین ووهان گزارش شده است. در ابتدا این بیماری پنومونی نامیده می شد. با این حال ، در تاریخ 30 دسامبر 2019 ، کمیسیون بهداشت ملی چین رسما از انتشار ویروس در چین خبر داد. این ویروس در دو ماه گذشته بیش از 150 کشور و منطقه را مبتلا کرده است.
گزارش کامل در JAMA Network Open موجود است.

دکمه بازگشت به بالا