اقتصادی

تخفیف مالیاتی به بنگاه‌ها برای اصلاح ساختار/تسهیلات برای ورود سهام شرکت‌ها به بازار سرمایه

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهادات وزارت تعاون در خصوص ساماندهی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی را به منظور حفظ ثبات مالی و کاهش وابستگی این صندوق ها به بودجه عمومی و تداوم ارائه خدمات به بازنشستگان مورد بررسی قرار دادند.

به گزارش پرتال پارسی، در جلسه روز چهارشنبه (31 فروردین) شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور روسای سه صنعت و سایر اعضا برگزار شد، پیشنهادات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع موانع تصویب شد. و فراهم آوردن ابزار مورد نیاز برای بهبود تولید و رونق. .

این احکام مشوق های مالیاتی ویژه ای را برای کمک به شرکت ها در نوسازی و اصلاح ساختار خود ارائه می کنند.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی تصمیماتی اتخاذ کرده اند که بنگاه های تولیدی را تشویق به تامین مالی مقرون به صرفه می کند.

ایجاد شرایط برای ورود شرکت ها به بازار سرمایه نیز در جلسه امروز به تصویب رسید.

در ادامه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح، موضوع ساماندهی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی مطرح و وزیر تعاون، کار و حمایت اجتماعی از وضعیت موجود و منابع و مصارف آتی آنها گزارش داد. منابع

در این جلسه به منظور تداوم ارائه خدمات به بازنشستگان، پیشنهاداتی برای حفظ ثبات مالی و کاهش وابستگی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی به منابع مالی عمومی ارائه شد.

در ابتدای این دیدار که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس جمهور در سخنانی کوتاه بر اهمیت و نقش لیالی قدیر در تهذیب نفس و انسان سازی تاکید کرد و بر لزوم دیدن خیر و برکت این شب ها تاکید کرد. ایام شهادت امیر مومنان علی(ع) را به عموم مسلمانان بویژه شیعیان و مردم ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا