تجارت پنهان و زیرزمینی در دوره تاج



ضد عفونی کننده دست ، ماسک ، دستکش و حوله کاغذی را روی میز کنار حمام جلوی درب جلو قرار دهید.بعد از ورود به سالن ، باید دستان خود را بشویید و از دستکش و ماسک استفاده کنید. به جز من و همراهان من ، او مشتری دیگری ندارد و ابزارهای خود را در کنار دانش آموزان خود استریل می کند. وی در مورد چند ورق کاغذی که روی دیوار چسبانده شده بود ، نوشت: “هنگام ضد عفونی کردن ، علاوه بر حقوق ، 10،000 تومان نیز دریافت خواهید کرد. او همچنین دیپلم های آرایشگری دریافت شده از ترکیه و روسیه را قاب کرده و آنها را در جای خود قرار داده است در جایی در سالن جلوی من قرار دارد .در کنار آنها ، کاغذ دیگری وجود دارد که به زبان انگلیسی نوشته شده است: “موهای کوتاه 100000 تومان قیمت دارد”.

به گزارش پرتال پارسی ، سالن او ساده تر از سالن موی زنانه است و فقط دو میز دارد. حتی در روزها ، شریک زندگی می آمد و در روزهای فردی ، وقت مشتری را می داد. ساعت هر مشتری را تنظیم می کند تا لابی شلوغ نشود.وقتی یک نفر خارج می شود ، مشتری دیگری به لابی زنگ می زند.

آرایشگر مرد 31 ساله است. موهای او فانتزی و به رنگ روشن بود و گاهی اوقات آستین هایش هنگام کار از خال کوبی بیرون می آمد. او ماسک و دستکش را در زیر بازوی من گذاشت. وی با پیچاندن قیچی طلایی در دست ، مهارت های خود را نشان داد و موهای خود را که شانه به سمت بالا است بیرون کشید و گفت: “معمولاً مدل موهای زن به وقت و انرژی بیشتری نیاز دارد.”

امسال ویروس کرونا او را دشوار کرد و امسال نتوانست مانند سالهای گذشته عمل کند. او کم کم در ماه مارس گم شد و پس از گذشت چند روز تعطیلات عید سعید فطر ، مجبور به پذیرش مشتری به صورت موردی شد. بیشتر آنها از خانواده ها آمده اند و اکنون باید تعداد محدودی را بپذیرند ، زیرا اول از همه ، سلامتی خودشان مهم است ، در صورت گرفتن تاج ، “من معمولاً از خوردن غذا خودداری می کنم.” در حین کار ، تلفن وی چندین بار زنگ خورد و از دانش آموزانش خواست تا به مشتریان پاسخ دهند. تا ساعت 10 شب پر بود ، زیرا او مجبور شد اجاره سالن را در ابتدای ماه پرداخت کند. او تمام کارهای مهاجرتی را به پایان رسانده است و تا زمانی که همه چیز به حالت عادی برگشته باشد ، زندگی بهتری خواهد داشت و به تجارت امیدوار است. او فکر نمی کند به همان اندازه که سعی کرده بهبود یافته است ، اما می تواند با جابجایی به مکان های دیگر آینده بهتری داشته باشد.

مدل موهای مشتری که زیر بازوی او نشسته بود بیش از یک ساعت طول کشید.برای جلب رضایت او در خانه ، او انرژی زیادی صرف کرد ، با استفاده از ابزارهای مختلف ، طرفین مو را چندین بار اندازه گرفت و سپس چندین بار آن را خشک کرد. پس از ترک لابی ، مشتری بعدی (یک زوج جوان) تماس گرفت و وارد آپارتمان شد.

سالن های مو و سالن های زیبایی تنها مشاغل پرخطر نیستند که امروز بسته شده اند. بازی ها ، سرگرمی ها و ژیمناستیک ، کلوپ های بدنسازی و بدنسازی ، سالن های پذیرش و سالن پذیرایی ، کافی شاپ ها ، چایخانه ها و تریادها نیز مشاغل پرخطر هستند و ممکن است مجدداً افتتاح نشود ، مگر اینکه خلاف این امر خلاف واقع باشد. با این حال ، برخی از شرکت ها از چک به عنوان بهانه ای برای پرداخت اجاره و مالیات ، بدون پشتیبانی هیچ نمایندگی یا گروهی استفاده می کنند و به صورت پنهانی به فعالیت خود ادامه می دهند.

برخی از کافه ها و خانه های چای نیز فعالیت های مخفی هستند. در تهران یکی از کافه های مجهز به دوربین های مدار بسته در تمام روزهای انزوا فعال بوده است ، اما روش پذیرش متفاوت است. کافه تمام روز در طبقه پایین است و مالک اتومبیل خود را مقابل فروشگاه پارک قرار می دهد. مشتریانی که پای ثابت داشتند برای بازدیدهای متعدد به پرده ها رفتند.این صاحب کافی شاپ برای آشنایی مشتریان از طریق دوربین مدار بسته برای بازرسی از مشتریان از طریق دوربین مدار بسته بررسی کرد و سپس پرده ها را به نصف بالا برد و مشتریان می توانند وارد شوند.

همسایه متوجه این موضوع شد و یکبار با پلیس تماس گرفت. به محض اینکه صاحب کافی شاپ متوجه حضور پلیس شد ، از مشتری فرار کرد و از پشت بام به خانه جنب کافی شاپش فرار کرد .این یک آشنایی از وی است.

یک مشتری معمولی کافی شاپ به پرتال پارسی گفت: “چه مدت می توانید در خانه بنشینید؟” بابا ، شما خیلی خسته هستید ، من کرونا را باور ندارم. حتی اگر من تاج بگیرم ، برای من مهم نیست. منظورم این است که همه کسانی که مثل من این روزها در کافه هستند و کرونا را مسخره می دانند. اکنون تعطیلات در همه جا وجود دارد ، کجا باید برویم؟ این کافی شاپ است که از 9 صبح تا 2 بعدازظهر باز است. ما این کار را نمی کنیم. “ما قلیان می کشیم و چند فنجان چای می نوشیم که گران نیست ، ما 15000 تومان آب می نوشیم.”

جواهرات یکی از خطرناک ترین شغل های امروز است. برخی از دارندگان این دسته بر این باورند که باید مالیات بیشتری را نسبت به درآمد خود از این طریق بپردازند ، بنابراین آنها در روزهای زمانی به طور کامل کار خود را تعطیل نکرده اند و فرصت های محدودی برای فروش آنلاین و ارتباط با مشتریان وجود دارد. . .

یک گالری از این گالری هنوز در موعد مقدماتی مشتری را پذیرایی می کند. وقتی گفتم چه جواهراتی را که می خواستم بخرم ، به محض اینکه یک کارمند سالن نمایش چهره ام را جلوی درب اعلام کرد ، جواهرات مربوطه را برداشتم و پرده را بلند کردم. صاحب گالری معتقد است که باید حقوق کارمندان خود ، اجاره فروشگاه و مالیات را پرداخت کند و از همه مهمتر ، وی باید چک داشته باشد ، بنابراین با توجه به دلایل ایمنی و سلامتی ، باید به کار خود ادامه دهد ، در غیر این صورت باید ورشکستگی را اعلام کند. اگر به مشتری پاسخ ندهد ، آنها گم می شوند: “ما به تنهایی شروع به کار کردیم و سعی کردیم تعداد مشتریان را بصورت حضوری کاهش دهیم.” معمولاً کسانی که سفارش داده اند آمده اند. “

پشت درب گالری طلافروش ، هنگامی که پرده ها به نیمه رسید ، یک زوج جوان بعد از ترک من وارد شدند ، پرده ها دوباره افتادند و خیابان ها پر از پرده بود.

انتهای پیام


تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار مجدد محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و پرتال پارسی هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا