بین الملل

تاکید صفری بر حضور قدرتمندانه شرکتهای دانش بنیان در قاره آفریقا

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش پرتال پارسی و به نقل از وزارت امور خارجه، دراین دیدارصمیمانه که در وزارت امور خارجه انجام شد، دهقانی فیروزآبادی از تلاش های مستمر و هدفمند معاونت اقتصادی  وزارت امورخارجه و درراس آن؛ مهذی صفری تشکر کرد و موفقیتهای حاصله درحوزه ماموریت بین المللی شرکتهای دانش بنیان و فناور را مرهون این تلاشها دانست.

 معاون دیپلماسی اقتصادی وزیر امور خارجه نیزضمن تقدیر از اقدامات هوشمند معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و ابراز خرسندی از دستاوردهای جوانان این مرز و بوم در عرصه علم و دانش ، حضور قدرتمندانه شرکتها و ضرورت ارائه محصولات دانش بنیان و فناور در قاره افریقا را مورد تاکید قرار داد و بر عزم جدی معاونت دیپلماسی اقتصادی وزارتخارجه و تمامی همکاران درسفارتخانه های کشورمان در  خارج کشور جهت حمایت و پشتیبانی از این مهم، تاکید کرد.

انتهای پیام

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا