رویدادها و حوادث

تاکید بر گسترش روابط بین‌المللی هلال احمر / تقویت ناوگان لجستیک

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بر تقویت پارک لجستیکی این جمعیت تاکید کرد.

به گزارش پرتال پارسی، پیرحسین کولیوند رئیس فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و جمعیت هلال احمر و مدیرکل کمیته بین المللی صلیب سرخ امشب به مناسبت صدمین سالگرد این جشن در ساختمان صلح نشست خبری مشترک برگزار کرد. نمایندگان جمعیت هلال احمر گفتند: با رئیس فدراسیون جهانی صلیب سرخ و هلال احمر و سایر مهمانان خارجی در سالن اجلاس سران دیدار کردیم.

وی گفت: همکاری مشترک هلال احمر ایران، فدراسیون و صلیب سرخ به سرعت ادامه دارد. لازم به ذکر است که اقدامات خوبی در این زمینه انجام شده است. بر “.

وی با تاکید بر اهمیت روابط بین المللی بین جوامع ملی گفت: این روابط بین المللی باید روز به روز گسترش یابد و توافقات تقویت شود زیرا به نفع همه مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر است. امروزه جمعیت هلال احمر ایران از اعتبار بین المللی خوبی برخوردار است.

رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از تقویت ناوگان لجستیکی جمعیت هلال احمر در آینده نزدیک خبر داد و گفت: تدارکات هلال احمر به ویژه در حوزه امداد و نجات.

کولیوند در پاسخ به سوالی درباره مهاجران در کشورمان افزود: در زمینه مهاجران خود را کشوری موفق اعلام کرده ایم و حدود پنج میلیون افغان در کشور ما وجود دارد و همه را در مقابل کرونا واکسینه کرده ایم. همه شهروندان و مهاجران می توانند به راحتی از خدمات ما استفاده کنند و بسیاری از آنها شغل خوبی در شهرهای ما پیدا کرده اند که در بسیاری از کشورها امکان پذیر نیست.

وی گفت: ما باید به موضوع آموزش و پرورش بیشتر از گذشته بپردازیم و با برنامه ریزی ها و بحث های بیشتر، به زودی مدرسان بین المللی و از سوی دیگر تیم هایی در ایران حضور خواهند داشت. همچنین معلمان آمادگی دارند دانش خود را با سایر جوامع خارجی به اشتراک بگذارند که این یک تعامل و همکاری دو سویه خواهد بود.

در پایان این دیدار، تفاهم نامه ای بین طرفین به منظور ارتقای همکاری ها و تعاملات بین المللی امضا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا