سلامت و تندرستی

«تارا» از سرویس اعطای اعتبار خرد رونمایی کرد

سید حامد گنادپور مدیرعامل توسعه تجارت و فناوری تارا و وحید شمحی معاون توسعه و نوآوری و امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات و حسن مختاریان معاون فنی در این نشست سخنرانی کردند. آنها در این نشست به سوالات خبرنگاران در مورد جنبه های فنی و عملیاتی توسعه این اپلیکیشن منحصر به فرد و متنوع پاسخ دادند.

او گفت: “تارا برای 1400 سال بازیکن مهمی بوده است.” اکنون با ارائه راه‌حل‌های دیجیتالی برای بهبود شیوه‌های خدمات مالی مردم به دنبال بازتاب مشکلات و نیازهای مردم امروز است و فلسفه اصلی آن کمک به رفاه مالی طبقه متوسط ​​است.»

سید حامد قنادپور ادامه داد: در این راستا تارا خدماتی مانند کیف پول الکترونیکی، رفاه شرکتی، وام شرکتی و اخیرا خدمات اعتبار خرد شخصی ارائه کرده است و در مدت کوتاهی که از راه اندازی این سرویس می گذرد، بسیار خوب بوده است. دریافت شد. “” همین است.”

وی گفت: تارا در حوزه خدمات و سازماندهی با ارائه بیش از 1000 میلیارد وام به بیش از 100 شرکت و سازمان در کشور خدمات مالی و اعتباری ارائه کرده است.

وی برخی از ویژگی‌ها و مزایای تارا را از جمله: «عرضه کالا و مراکز فروش و تکیه بر حمایت گروه صنعتی گلرنگ با 50 سال تجربه»، «تجربه ویژه و منحصر به فرد مشتری»، «460 شهر ایران و کالای مصرفی» عنوان کرد. بیش از 4500 شعبه خصوصی و خارج از کشور در زمینه های مختلف مانند پوشاک و مد، لوازم خانگی، جواهرات، لوازم آرایشی، پزشکی، برای گسترش پذیرایی و خدمات درمانی، خدمات «بیمه و …»، «بدون سود و پورسانت»، «مردم» “بهبود شاخص های مقایسه ای زندگی” و ….

مدیرعامل تارا در پایان سخنان خود گفت: سازوکار ما برای برقراری انضباط مالی و بازپرداخت وام های شخصی مبتنی بر اعتماد است و البته در غیر این صورت کاربر احتمالی و فرد وارد کننده کارنامه منفی می شوند و ضرر می کنند. خدمات بیشتر.”

وی گفت: باید این قول را بدهیم که تارا از نظر کاربران و خدمات هنوز در ابتدای توسعه است و برنامه ریزی هایی که انجام شده است نوید رویدادهای هیجان انگیزی را تا پایان امسال و سال های آینده می دهد. تارا با شعار «راهکارهای دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی» و تفکر جامع، دغدغه ها و نیازهای امروزی مردم را جامه عمل پوشانده و می توان گفت این خدمات در راستای دین تجارت است. «برندها و شرکت ها قابل تبیین» برای مردم و جامعه و در قالب مسئولیت مدنی است.

در این نشست وحید شامهی، معاون توسعه و نوآوری شرکت توسعه تجارت و فناوری تارا، به تشریح چرایی و چگونگی ایجاد، ابعاد و روند توسعه این اپلیکیشن و چشم انداز آتی آن پرداخت.

وحید شامهی با بیان اینکه سال گذشته تارا بر روی وام دهی شرکتی و انبوه تمرکز داشت، گفت: “امروز ما TARA” را اعتبار خرد “یا” اکنون بخرید، بعدا پرداخت کنید.” گرد هم آمدند تا سرویس جدیدی به نام راه اندازی و راه اندازی شود او شهرت جهانی دارد.

شامی تارا با اشاره به اینکه در بخش خدمات اعتبارات خرد هیچ چک، قبض، ضامن یا ضمانت و کارمزدی وجود ندارد، تصریح کرد: کاربران برای دریافت این خدمات نیازی به مراجعه حضوری ندارند و کاربران می‌توانند کل مراحل ثبت نام را در کمتر از نیم ساعت انجام دهند. ساعت ساعت ها. ، احراز هویت و اعتبار سنجی کامل و دریافت وام 500000 تومانی تا سقف 5 میلیون تومان و خرید از 4500 شعبه خصوصی و فردی در سراسر کشور. شایان ذکر است که روند توسعه پذیرندگان تارا در حال انجام است.

وی گفت: TARA به کاربران کمک می کند تا نیازهای مالی کوتاه مدت و میان مدت خود را مدیریت کنند و از نظر مالی عاقلانه زندگی کنند و در اقتصاد تورمی ایران به نفع آنهاست زیرا کاربر در دو ماه پرداخت می کند. ..»

برای استفاده از این سرویس به شماره تلفن همراه به نام خود و کارت ملی هوشمند (جدید) نیاز دارید.

وی همچنین گفت: برای اولین بار در کشور سازوکار همکاری کاربران و طرح اعتماد مطلق وجود خواهد داشت. در عین حال ممکن است نیاز به تغییر ذهنیت و فرهنگ در ایران داشته باشیم. لازم نیست همه چیز را نقدی بخریم و از اعتبار به عنوان یک تغییر فرهنگی (مانند سایر نقاط جهان) استفاده کنیم.

تارا یک سرویس اعتبار خرد باز می کند

تارا در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه نیمی از وام ها باید 30 روزه و مابقی 60 روز پس از خرید بازپرداخت شود، توضیح داد: رو به رشد است.

در این نشست امیرحسین باقری معاون فروش و عملیات توسعه تجارت و فناوری تارا به ارائه خدمات قابل ارائه به سازمان ها و شرکت ها پرداخت و یکی از اهداف استفاده از خدمات تارا را برای دستیابی به مخاطبان سازمانی عنوان کرد. “این برنامه بازپرداخت نیروی کار سازمان آنها است.”

وی افزود: در تلاش هستیم تا پذیرندگان تارا را در صنایع و رده های مختلف توسعه دهیم تا نیازها و خواسته های خانواده های ایرانی را بهتر برآورده کنیم.

حسن مختاریان معاون فنی این مجموعه در سخنانی با اشاره به اهمیت امنیت در هر سرویس دیجیتال و اهمیت دوگانه خدمات مالی گفت:

وی گفت: سادگی و امنیت دو ویژگی خاص تارا است. پرداخت از طریق تارا حتی به صورت آفلاین نیز قابل انجام است و نیازی به اینترنت ندارد. معماری استفاده شده برای این برنامه یک میکروسرویس است که بعداً می توان آن را به راحتی توسعه داد و از فناوری های مختلف و زبان های مختلف برای توسعه آن استفاده کرد.

در پایان این نشست سران تارا به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دادند.

لازم به ذکر است که کیف پول الکترونیک تارا در هر خرید دارای 3 درصد برگشت نقدی می باشد که برای تمامی پذیرندگان تارا قابل استفاده بوده و به عبارتی تخفیف دائمی قابل توجهی را برای کاربران خود به همراه دارد. علاوه بر این شماره پشتیبانی تارا 1573 به صورت شبانه روزی در دسترس کاربران است.

شایان ذکر است، همایش رسانه ای ارائه اپلیکیشن تارا (راه حل های دیجیتال 360 درجه برای افزایش رفاه مالی) ساعت 14 با حضور نمایندگان رسانه ها در برج صفلور واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک سای برگزار شد. سایر شرکت کنندگان و مهمانان

دکمه بازگشت به بالا