تاثیر مراقبه بر روی اوضاع مالی

اگر در مسیر آموزه های مربوط به موفقیت و پیشرفت قرار گرفته، یا در مباحث مربوط به قانون جذب به آگاهی و علم مطلوبی رسیده باشید، قطعا در انتها به سمت مراقبه و مدیتیشن کشیده خواهید شد! کافیه یک نگاه کلی به زندگی تمام آموزگاران بزرگ معنوی و یا قانون جذب بندازید و اونوقت مشاهده میکنید تمام اونها رازی مشترک برای پیشرفت و موفقیت خودشون دارند که کمتر کسی به اون توجه نشون میده!

  • پیامبر اسلام
  • مولانا
  • حافظ
  • بودا
  • استرهیکس 
  • و هزاران فرد موفق و معروف

به مراقبه عمیقتر نگاه کن!

تاثیر مراقبه بر روی اوضاع مالی

صحبت من درمورد تاثیرات مراقبه بر روی افزایش حافظه و رسیدن به آرامش نیست! من از شما میخوام به این مقوله سر به مهر نگاه عمیق تری داشته باشید. امروزه تاثیرات مراقبه بر روی جسم و مغز انسان بر هیچکس پوشیده نیست و تمام انسان ها به نحوی میدونند و یا شنیدن که مراقبه برای بدن بسیار مفید و موثره.قطعا موثره! در جلوتر به طور مفصل برای شما از تاثیرات مثبت مراقبه بر روی جسم و مغز صحبت خواهد شد اما نکته ای که در مورد مراقبه توجه من رو به خودش جلب کرد این بود که چرا تمام انسان های بزرگ و سرشناسی که در بالا اسم تعدادی از اونها برده شد، در مسیر خودشون از این تمرین جادویی استفاده میکردند. نکته عجیب در مورد مراقبه، رسیدن به حالت های حسی متفاوتی هستش که هر شخص، در حین مراقبه با اون مواجه میشه که اون واکنش و اون حالت مختص همون شخص بوده و ممکنه شما اون حس رو به هیچ عنوان تجربه نکنید. به همین دلیل هستش که هر شخص در مورد تجربه مراقبش صحبت های متفاوتی رو انجام میده! این جمله یعنی شما میتونید منتظر تجربه های جالبی از مراقبتون باشید

 

مراقبه چه تاثیرات مثبتی بر روی بدن ما داره ؟؟

در دنیای شلوغ امروزی که هزاران مشغله مختلف و متفاوت روی سر انسان ریخته، پیدا کردن راهی برای رهایی از این استرس جمعی و رسیدن به آرامش امری مهم و ضروری محسوب میشه. شما نیاز دارید به عنوان نوعی منبع انرژی از یک منبع بزرگتر تغذیه بشید و به اصطلاح در طول روز خودتون رو به وسیله اون منبع بزرگتر شارژ کنید. در واقع با هربار مراقبه کردن، شما خودتون رو وصل به یک انرژی بینهایت و بینظیر کیهانی میکنید که اینکار باعث رخ دادن اتفاقات شگفت انگیز در زندگی شما میشه!

هر بار که شما با انجام مراقبه، خودتون رو به این انرژی بینهایت کیهانی متصل میکنید، دایره هوشیاری شما ارتقا پیدا میکنه و باعث میشه شما شادتر، خلاقتر، مهربانتر و موفقتر عمل کنید! و این اتفاق تنها با انجام مراقبه قابل دست یافتنه! در میلیون ها سال قبل، زمانی که علم پزشکی پیشرفت نکرده بود و دستگاه های پیشرفته امروزی اختراع نشده بود، در شرق کره ی زمین قوم ها و ملیت ها (چین، هند، ایران) با اسامی متفاوت به انجام مراقبه میپرداختند و به صورت تجربی به این نتیجه رسیده بودند که این تمرین باعث ارتقا سطح فکری، روحی و معنوی آن ها خواهد شد! اما نکنه جالب اینجاست که دانشمندان امروزی، با مطالعه و آزمایش بر روی مغز انسان هایی که به انجام مراقبه میپردازند به نتایج بسیار جالبی دست پیدا کرده اند!

در هنگام مراقبه، چه اتفاقی در مغز می‌افتد؟

تاثیر مراقبه بر روی اوضاع مالی

جالب‌ترین قسمت مراقبه همین جاست؛ اتفاقاتی که داخل مغز می‌افتد. دانشمندان با استفاده از فناوری‌های جدید نظیر اف‌ ام‌ آر‌ آی (fMRI)، اطلاعات دقیق‌تر و کامل‌تری درباره‌ی اتفاقات هنگام مراقبه در مغز به دست آورده‌اند.تفاوت کلی بین انجام مراقبه و عدم انجامش، این است که مغز ما هنگام مراقبه، پردازش سریع و فعال اطلاعات را که همواره در حال انجام آن است، متوقف می‌کند. مغز ما شروع به نمایش کاهش امواج بتا می‌کند؛ امواجی که نشان‌دهنده‌ی عملیات پردازش اطلاعات در مغز هستند. این تغییرات حتی پس از ۲۰ دقیقه مراقبه، در صورتی که قبلا آن را انجام نداده باشیم، خود را نشان می‌دهند. در تصویر زیر می‌توانید ببینید که امواج بتا (تصویر سمت چپ با رنگ قرمز روشن) بر اثر مراقبه، کاهش پیدا کرده‌اند. در تصویر سمت راست وضعیت مغز را بعد از مراقبه می‌بینید.

فعال کردن چاکراها به کمک مراقبه

تمرینات و تکنیک‌هایی که می‌توانند این مراکز را فعال سازند متعدد و ویژه هستند و نیاز به کسب مهارت طی چند ماه تا چندین سال است که انجام مراقبه به صورت مکرر یکی از این تمرین هاست. توانایی و قدرت‌های حاصل از فعال شدن انرژی چاکراها، کرامت یا سیدهی نامیده می‌شود و به معنای قدرت‌های روحی است.

برخی از مزیت های علمی و ثابت شده از مراقبه:

1- استرس را کاهش می‌دهد

2-تقویت حافظه

3-کند شدن روند پیری

جواب: هرگز!

تفاوت مراقبه و مدیتیشن 

مراقبه یا آگاهی زندگی به معنای آگاهانه بودن از تجربه‌های حال حاضر است. آن را می‌توان به عنوان یک حالت ذهنی توصیف کرد که در آن توجه کامل و بی‌انگیزه به لحظه‌های فعلی تمرکز می‌شود، بدون ارزیابی یا داوری. هدف اصلی مراقبه، افزایش آگاهی از خود، احساسات، افکار و محیط است. مراقبه به عنوان یک روش پیشگیری و درمانی استفاده می‌شود و می‌تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت ذهنی و جسمی داشته باشد. این تمرین می‌تواند در کاهش استرس، بهبود تمرکز، افزایش صلح داخلی و بهبود روابط کمک کند.

مدیتیشن به عنوان یک  تمرین روحانی  استفاده می‌شود تا ذهن را آرام کند و تمرکز را افزایش دهد. مدیتیشن را می‌توان به عنوان یک فرایند عمدتاً ذهنی توصیف کرد که در آن تلاش می‌کنید تا به تمرکز عمدی بر روی یک مورد خاص، مثل تنفس،  یک عبارت یا یک تصویر ، بپردازید. هدف اصلی مدیتیشن، آرامش ذهنی، تمرکز عمیق‌تر و تجربه حالت‌های ذهنی عمیق‌تر است. مدیتیشن ممکن است با استفاده از تکنیک‌های مختلفی مانند تمرکز بر روی نفس، تکرار منظم یک عبارت یا منطقه خالی ذهنی انجام شود.

مراقبه کردن چه فوایدی برای انسان دارد؟

فواید مراقبه

  1. کاهش استرس: مراقبه کردن می‌تواند به کاهش سطح استرس و اضطراب کمک کند. با تمرکز بر لحظه حاضر و قبول کردن تجربه‌های ذهنی و جسمی، مراقبه احساس آرامش و آرامش داخلی را تقویت می‌کند.
  2. بهبود تمرکز: تمرین مراقبه به تقویت تمرکز ذهنی کمک می‌کند. با تمرکز بر تجربه حال حاضر و انتقال توجه به عمیق‌ترین جزئیات آن، مراقبه می‌تواند توانایی تمرکز را افزایش دهد و به بهبود عملکرد شناختی کمک کند.
  3. افزایش آگاهی: مراقبه به آگاهی عمیق‌تر از خود، افکار، احساسات و تجربه‌های حال حاضر کمک می‌کند. با تمرکز بر لحظه‌به-لحظه و باز کردن فضا برای تجربه آگاهانه، مراقبه می‌تواند به ارتقاء آگاهی از خود و دیگران و همچنین افزایش قدرت تفکر خودانگیزانه کمک کند.
  4. بهبود روابط: با کمک مراقبه، می‌توانیم بهترین نسخه از خودمان را در روابطمان با دیگران حاکم کنیم. با آگاهی از احساسات و تفکرات خود، می‌توانیم بهبود دهنده روابط شخصی، اجتماعی و حرفه‌ای شویم و با دیگران به طور معطوف‌تری ارتباط برقرار کنیم.
  5. بهبود سلامت روحی و جسمی: مراقبه می‌تواند تاثیرات مثبتی بر سلامت روحی و جسمی داشته باشد. این تمرین می‌تواند به کاهش علائم افسردگی، بهبود خواب، کاهش درد مزمن، تقویت سیستم ایمنی و بهبود کیفیت زندگی کمک کند.

این فواید تنها نمونه‌ای از اثرات مثبت مراقبه هستند و در واقعیت می‌تواند بر تمامی جوانب زندگی تأثیرگذار باشد. مهم است به طور منظم و مستمر مراقبه را در زندگی خود بگنجانید تا از این فواید بهره‌مند شوید.

دوره آموزشی از بیرون به درون :

دوره آموزشی از بیرون به درون یکی از معدود آموزش های جامع مراقبت در کشور است که شما در آن از مقدماتی تا پیشرفته از تمام جهات ممکن تکنیک و تمرین های مراقبه و مدیتیشن را خواهید آموخت همچنین شما مراقبه‌های عملی را دریافت می‌کنید که می‌توانید با کمک آن یک مراقبه عالی داشته باشید در دوره از بیرون به درون که یک دوره جامع آموزش مراقبه است و تاکنون هزاران نفر در آن شرکت کرده اند شما از صفر تا صد هر آنچه که نیاز دارید برای یاد گرفتن و استاد شدن در هنر باستانی مراقبه را بیاموزی گفته شده است در دوره از بیرون به درون شما از تمام جهات ممکن مراقبه برای مثال در ابتدای دوره با تاثیر شگفت انگیز مراقبه بر روی مغز و سلول های عصبی خود آشنا خواهید شد و متوجه می‌شوید که بعد از هر مراقبه در واقع چه اتفاقی برای مغز بدن و سلول های شما می افتد که این موضوع شدیداً به نتیجه گیری بیشتر شما از تمرین مراقبه کمک می کند همچنین با جنبه های روحانی و معنوی مراقبه آشنا شده و یاد خواهید گرفت که چطور انواع روشهای مراقبه را انجام دهید و حتی خودتان برای خودتان روش مراقبه مخصوص بسازید هر آنچه که نیاز دارید در مورد علم و هنر باستانی مراقبه یاد بگیرید و تبدیل به یک استاد مراقب شوید در دوره از بیرون به درون خواهید آموخت در دوره از بیرون به درون همانطور که از اسمش مشخص است شما به مدت ۴۰ روز از دنیای بیرونی فاصله گرفته و تمام وقت و انرژی خود را برای تمرین کردن بر روی مراقبه می گذارید شما هر شب باید مراقب کنید و این که می توانید در روز بیشتر از یک بار نیز این تمرین را انجام دهید به شما گفته می‌شود که چه مراقبه هایی برای شما بهتر است و چطور می توانید از این تکنیک به بهترین نحو ممکن برای تغییر واقعیت زندگی خود استفاده کنید در دوری از بیرون به درون به ترکیب مراقبه و مدیتیشن با مباحث جذب و کوانتوم پرداخته شده است که یکی از نقاط شگفت انگیز این دوره می باشد

در سراسر دنیا افراد زیادی نیستند ک به درجه استادی در حدکمال مراقبه (مراقبه به معنای واقعی آن: روشن شدگی) مانند بودا، مولانا، حافظ، اوشو، سادوگورو، دیپاک چوپرا و رسیده باشند و به همین دلیل پیدا کردن آموزش درست و اصولی از این تمرین بینظیر کمی سخت و دشوار است.

تیم رازکائنات با پیدا کردن و ترجمه آثار و آموزش های 3 استاد بزرگ در این حوضه تصمیم بر این داره که این تمرین رو در سراسر کشور رواج بده به طوری که انجام دادن اون جز کارهای روزمره مردم و افراد جامعه بشه

کمی فکر کنید

اگر این اتفاق بیفته، آینده جامعه و سطح فکری مردم به چه صورت خواهد بود !؟

مباحث دوره:

  • نقشه راه از بیرون به درون
  • قدرت کل
  • فلسفه انجام مراقبه
  • چرا مراقبه 100% جواب میده
  • ایشاکریا (سادوگورو)
  • مراقبه شکرگزاری
  • دائم المراقبه
  • مراقبه عملی 7 چاکرا
  • پاسخ سوالات و مراقبه شمع
  • مستند مراقبه
  • جلسه مکمل (اوشو-مراقبه چیست؟)
  • پیش زمینه مدیتیشن ارتعاش ثروت
  • مدیتیشن عملی ارتعاش ثروت
  • نشانه ها
  • پاسخ سوالات 2 مسیر پیشرفت

 این دوره آپدیت خواهد شد

21 روز ضمانت بازگشت وجه

شما در دوره آموزش «از بیرون به درون» به صورت تخصصی با ماهیت مراقبه آشنا شده و به صورت عملی انجام این تمرین شگفت انگیز را یادخواهید گرفت بطوری که بتونید بدون نیاز به استاد تمام روش های مراقبه رو خودتون در منزل و در هر زمانی که میخواهید انجام بدید.  این محصول ترجمه شده از دوره ها و آموزش های اساتید بزرگ این حیطه بوده، و ما در خانواده رازکائنات پیش قدم شده، چندین بار آموزش ها را دیده و سبک این مراقبه ها را انجام داده ایم، و بعد از تمام این کارها میتوانیم به جرات این بسته آموزشی مفید و کاربردی را به صورت کامل ضمانت کنیم. به این معنی که شما بعد از ثبت نام در دوره، اگر به هر نحو از این آموزش ها رضایت نداشتید، میتوانید به پشتیبانی رازکائنات پیام داده و تمام مبلغ پرداختی به شما عودت خواهد شد!و این یعنی بهترین نوع سرمایه گذاری!

یک ماه منتورینگ رایگان در طول دوره

همچنین یک از بزرگترین مزیت های شرکت در این دوره داشتن منتور جهت مشاوره و پشتیبانی میباشد. منتور به کسی گفته میشود که راهی را رفته و از تجربیات خود برای دیگران میگوید. در طول دوره منتورها شما رو راهنمایی میکنند و میتونید در طول دوره با این مشاورین در ارتباط باشید. این یک فرصت بینطیر برای شماست چرا که به شما این امکان رو میده که در طول این 30 روز تنها نباشید و سوالات و ابهامات خودتون رو از یک منتور بپرسید و جوابتون رو دریافت کنید. همچنین یک از بزرگترین مزیت های شرکت در این دوره داشتن مشاور اختصاصی جهت مشاوره و پشتیبانی میباشد.

منبع

دکمه بازگشت به بالا