اقتصادی

بیش از ۹ میلیارد برای ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری بروجرد در نظر گرفته شده است

پرتال پارسی / لرستان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل کمیته اجرایی ساختمانها و سازه های دولتی و عمومی کشور: بیش از 9 میلیارد تنگه برای احداث یک استادیوم 5 هزار نفری در بروجرد اختصاص داده شده است.

محمد جعفر علیزاده امروز ، 22 شهریور ، در جریان بازدید از پروژه 5 هزار نفری استادیوم در استان بروجرد به خبرنگاران گفت: پروژه استادیوم 5 هزار نفری در استان تا پایان دولت ادامه دارد.

وی گفت این استادیوم با استاندارد بالایی در حال ساخت است و به استثنای پروژه های پرش تولید ، ورزشگاه 5000 نفری استان بروجرد نیز قابل بهره برداری است.

مدیر اجرایی دولت و ساختمانها و ساختمانهای عمومی کشور خاطرنشان کرد: مشکل مهم این ولایت پروژه استادیوم مخالف است که برای آزادسازی زمینهای زراعی تأمین اعتبار شده و این پروژه راه اندازی شده است که کار بسیار خوبی بود.

علیزاده افزود: 9 میلیارد و 700 میلیون تومان وام برای این پروژه در نظر گرفته شده که 50 درصد آن تخصیص یافته است.

وی گفت: مکاتبات لازم برای وامهای اضافی توسط برنامه و سازمان بودجه انجام شده است و امیدواریم تا ماه آینده وضعیت وامهای اضافی مشخص شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: از آنجا که مجموعه عملیاتی آن زمان زیادی به طول می انجامد و می توان از قبل اقدامات لازم را انجام داد.

علیزاده گفت: اگر مشکل آب ، برق و گاز حل شود می توانیم یک ورزشگاه بسازیم. در حال حاضر ، ورزشگاه آماده است و فرصتی برای جهش در ساخت وجود دارد. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا