به تجهیز  و جوانسازی صنعت مرغداری کمک شود

به تجهیز  و جوانسازی صنعت مرغداری کمک شود

مدیرعامل اتحادیه تخم مرغ با اشاره به اینکه کمبود تخم مرغ نداریم، گفت: سیستم بانکی کشور باید به تجهیز، نوسازی و نوسازی مرغداری کمک کند.

به گزارش پرتال پارسی، مرادی با بیان اینکه تخم مرغ نیروی غالب جمعیت و یک کالای استراتژیک است، گفت:

وی ادامه داد: تولیدکنندگان در قبال تغییرات نرخ ارز اقداماتی را انجام داده اند. همچنین گردش سرمایه ای که یک تولیدکننده پس از تغییر نرخ ارز به آن نیاز دارد، با مقدار نقدینگی که قبلاً استفاده کرده است، تفاوت معناداری دارد.

مدیرعامل اتحادیه تخم مرغ گفت: سیستم بانکی کشور یا هر منبعی که دولت در اختیار آن قرار می دهد باید به تولیدکنندگان و مرغداران کمک کند تا سرمایه در گردش لازم را تامین کنند.

وی افزود: انتظار داریم با شروع فصل، مصرف فصلی تخم مرغ کاهش یابد. از سوی دیگر با توجه به نوسانات نرخ ارز پیش بینی می شود مازاد تولید داشته باشیم.

به گفته وی امروزه مرغ های تخمگذار برای حذف گله کافی نیست. تخم مرغ دارای دوره 18 ماهه است. ما باید آن را حفظ کنیم.

وی با بیان اینکه دولت باید خرید کند تا به واحدهای تولیدی آسیب نرسد، افزود: اگر می‌خواهیم بازارهای هدف را حفظ کنیم و از ضرر این بازارها جلوگیری کنیم، باید توجه داشته باشیم که قیمت جدید با صادرات همخوانی ندارد. بنابراین پرداخت ترجیحات صادراتی که در دستور کار دولت قرار دارد ضروری است.

وی افزود: در حال حاضر ضریب تبدیل تخم مرغ خوراکی 2.7 است. در مورد عصر صنعت قرون وسطی، ما باید به روز رسانی و به روز رسانی فناوری را ادامه دهیم.

«دولت باید به ما کمک کند. افزایش ارتباط نظام بانکی با بدنه تولیدکننده و کمک به نظام بانکی در تامین، نوسازی و نوسازی مرغ. اگر عرضه نرخ جدید ارز مستمر باشد می تواند در صنعت ما رقابت ایجاد کند. همچنین برخی از داده های لازم را از تولید کنندگان ارائه دهید. به هر حال، وقتی صحبت از تولید کننده متوسط ​​​​می شود، کمترین هزینه را خواهد داشت و مطمئناً با قیمت مناسب به دست تولید کننده می رسد.

مرادی در پایان گفت: به عنوان تولیدکنندگان تخم مرغ خوراکی در کشور می توانیم به مردم این نوید را بدهیم که کمبود تخم مرغ در کشور وجود نخواهد داشت. کشور در حال گذار است و برای عبور از این مرحله باید هم تولیدکننده و هم جمعیت جمع شوند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا