بهترین مخلوط کن صنعتی

برای معرفی بهترین برندهای میکسر صنعتی در خدمت شما هستیم. شاید فکر کنید خرید یک محصول آشپزخانه صنعتی آسان است و به راحتی می توانید محصول را از هر فروشگاهی انتخاب و خریداری کنید. اما امروزه یافتن مارک اصلی از جعلی بسیار دشوار است. اگر قصد خرید میکسر صنعتی را دارید و می خواهید بهترین مارک میکسر صنعتی را برای کافی شاپ خود خریداری کنید با این مشکل مواجه خواهید شد که بهترین انتخاب کدام برند است؟

صنعت |صنعتی

از مخلوط کن های صنعتی در کافی شاپ ها، کافه ها، فست فودها و … استفاده می شود. یکی از ابزارهای پرکاربردی است که می توان از آن برای مخلوط کردن انواع میوه ها، اسموتی ها، آب میوه ها، شیک ها، کره بادام زمینی و انواع دسرهای فرآوری شده استفاده کرد. بنابراین ترکیب تجاری در کافی شاپ نوعی کلید فرانسوی است که می تواند بسیاری از مشکلات را حل کند.

مخلوط کن های صنعتی در کنار آب میوه گیری های صنعتی استفاده می شوند و در کافه ها بسیار کاربرد دارند اگر به دنبال بهترین برندهای میکسر صنعتی هستید و می خواهید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید، در این بخش با فیدر سورن با ما همراه باشید.

آقا شما می توانید تجهیزات کافی شاپ و انواع همزن های صنعتی را از مجموعه فیدر سورن مرور کنید، همزن های صنعتی را از برندهای برتر خریداری کنید و یا بهترین انتخاب را با قیمت های تخفیفی سفارش دهید.

بهترین برندهای میکسر صنعتی

برندهای مختلفی در زمینه تولید همزن صنعتی فعالیت می کنند که از جمله آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد: خرید مخلوط كن سایان 850 از سایت رترو پارت.

تکنولوژی پیشرفته

الماس

گرم

فیلیپ

کنوود

شلاق

بله دکر

هرا

در زیر تعدادی از بهترین نمونه های برندهای معتبر همزن صنعتی را به شما معرفی می کنیم. برای خرید یکی از این مخلوط کن ها و یا مشاهده لیست قیمت بهترین مخلوط کن های صنعتی مناسب کافی بار خود به فیدار سورن مراجعه کنید. در صورت نیاز به مشاوره جهت خرید می توانید با شماره های ذکر شده تماس گرفته و جهت راه اندازی کافی شاپ خود مشاوره دریافت نمایید.

بهترین مارک میکسر صنعتی

میکسر صنعتی بلند تک مدل CON 825

BlendTech از سال 1975 در ایالت یوتا مستقر است و میکسرهای حرفه ای خانگی و صنعتی تولید می کند. برای خرید این دستگاه با تخفیف و با ضمانت اصل بودن محصول می توانید به Feather Soren مراجعه و این محصول را با تخفیف خریداری کنید. این مخلوط کن دارای تیغه های مقاوم با قدرت موتور 7.5 آمپر می باشد. می توانید از این مخلوط کن با سه سرعت همزن استفاده کنید.

Blender دارای 30 برنامه از پیش نصب شده است، البته می توانید برنامه های مورد نظر خود را بر روی آن شخصی سازی و نصب کنید. برای مشاهده قیمت میکسر بلند مدل CON 825 کلیک کنید برند بلند تک یکی از بهترین برندهای میکسر صنعتی می باشد.

میکسر صنعتی بلند تک مدل CON 885

بلندر بلند تک مدل STEALTH 885 یکی از جدیدترین بلندرهای تجاری موجود در بازار ایران است که به دلیل کیفیت بالای آن مورد اعتماد بسیاری از کافی شاپ داران قرار گرفته است. اگر قصد خرید یا دریافت قیمت مخلوط کن صنعتی را دارید و می خواهید خریدی با کیفیت بالا داشته باشید به سایت فیدار سورن مراجعه کنید و این محصول را با تخفیف خریداری کنید.

مدل هیبریدی صنعتی هالد SB4

یکی دیگر از بهترین برندهای میکسر صنعتی هالد است. مخلوط کن Hallde SB4 ایمن است و به راحتی در ماشین ظرفشویی تمیز می شود، حتی با وجود تیغه های باقی مانده در ظرف. یکی از خواص میکسر هالد تنظیم دور متغیر 700-15000 دور در دقیقه و حداکثر قدرت در هنگام کار با مواد کم یا زیاد است و دارای محفظه سبک و گرمایشی با 2 دسته می باشد.

بدنه میکسر از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده است و پارچ و مخزن ورودی ساختار منحصر به فردی دارند که تا دمای 115 درجه سانتیگراد در برابر حرارت مقاوم است. برای خرید میکسر هالد یا بررسی قیمت کلیک کنید.

مخلوط کن صنعتی ویتامیکس

مخلوط کن صنعتی ویتامیکس محصولی شگفت انگیز است که توسط یک شرکت آمریکایی در مدل های مختلف تولید شده است. تمامی مدل های این ساز از آثار پرفروش فیدار سورن می باشد. برای دریافت قیمت میکسر صنعتی هم اکنون با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید.

برند Vitamix یکی از بهترین مخلوط کن های صنعتی به حساب می آید. این دستگاه دارای روکش بوده و در فضای کافی شاپ تقریبا بی صدا می باشد. می توانید همزن صنعتی بخرید و هم می توانید به قیمت همزن صنعتی ویتامیکس بخرید.

میکسر صنعتی تایوانی کواردار

میکسر یا مخلوط کن صنعتی آبکش برای کاهش صدای ناشی از فعالیت موتور و فرآیند آسیاب و اختلاط مواد کار استفاده می شود. این تجهیزات برای استفاده در کلیه آشپزخانه های صنعتی، پذیرایی و رستوران ها، کافه ها و رستوران های مورد استفاده در نظر گرفته شده است.

برای خرید میکسر صنعتی دو ویژگی اساسی باید در نظر گرفته شود: ظرفیت و قدرت. برای انتخاب گزینه مناسب و خرید آن، باید تصمیم بگیرید که مخلوط کن صنعتی بزرگ در کجا قرار گیرد.

دکمه بازگشت به بالا