فرهنگ و هنرکسب و کار ویژه

بهترین فیلم های جدید درام

بهترین درام های فیلم جدید جهان می تواند لیست بسیار جذابی برای دوستداران سینما باشد. منتظر لیست ما از بهترین درام های فیلم در جهان باشید. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تمامی صنایع، صنعت فیلم نیز شاهد تغییرات زیادی در فیلم امروزی است. امروزه استانداردهای کیفیت تصویر دوربین ها بسیار بهبود یافته و با استفاده از جلوه های ویژه صحنه های بسیار واقعی و غافلگیر کننده ای به نمایش گذاشته شده است. برای مثال می توان صحنه های مبارزه انسان ها و موجودات عجیب و غریب در فضا را دید که کاملا طبیعی و واقعی به نظر می رسند.

بهترین فیلم های درام عاشقانه

بهترین درام های فیلم جهان

مرد شمال

پس از تولید و پخش سریال وایکینگ ها، دوران جدیدی در عرصه سرگرمی آغاز شد. در حال حاضر وایکینگ ها یکی از محبوب ترین موضوعات سرگرمی هستند. موفقیت مجموعه هایی مانند وایکینگ ها، آخرین پادشاهی یا ساخت بازی هایی مانند Valheim یا Assassin’s Creed Valhalla، گواه این دوره جدید وایکینگ ها است. یکی از بهترین درام های فیلم در تاریخ سینمای جهان در رابطه با وایکینگ ها ساخته شده است. در این فیلم قرار است شاهد داستان پسری باشیم که حاضر است برای انتقام قتل پدرش از خشونت استفاده کند.

مرگ بر رود نیل
آیا هنوز کسی هست که عاشق ژانر پلیسی باشد که با هرکول پوآرو معروف آشنا نباشد؟ این بار این کارآگاه محبوب بلژیکی تصمیم گرفته است تعطیلات خود را در یک قایق بخار در رود نیل در یکی از فیلم های درام فیلم 2022 بگذراند.

اما زمانی که ماه عسل یک زوج خوشبخت خیلی زود به پایان غم انگیزی می رسد، تعطیلات پر زرق و برق هرکول پوآرو نیز باید به پایان برسد و برای یافتن یک قاتل به یک راز وحشتناک تبدیل می شود. این داستان هیجان انگیز و حماسی از پس زمینه صحنه های خود با نمایی از صحرای زیبای مصر یا اهرام ثلاثه می گذرد. حالا نوبت هرکول پوآرو است که معمای خود را در یکی از بزرگترین درام های فیلم 2022 حل کند و بینندگان با او همراهی کنند. رمز و راز این فیلم به شکلی منحصر به فرد جریان دارد که تا آخرین سکانس نمی توانید حدس بزنید حقیقت واقعی چیست. این درام خارجی فیلم را حتما ببینید تا توضیحات ما در ذهن شما هضم شود.

بتمن

قبل از همه‌گیری ویروس کرونا، بتمن فیلم به کارگردانی مت ریوز قرار بود در سال 2021 در سینماها اکران شود، اما مانند سایر فیلم ها به تعویق افتاد و تاریخ اکران آن به سال 2022 موکول شد.به جرات می توان گفت که بتمن محبوب ترین شخصیت دی سی است و در این فیلم بیشتر جنبه های کارآگاهی او مطرح شد تا اکشن و مبارزه. Catwoman نیز در این فیلم حضور دارد و در روزهای ابتدایی اجرای شوالیه تاریکی با او همراه است. همانطور که گفته شد، این نسخه از بتمن بیشتر جنبه کارآگاهی او را نشان می دهد و میزان درام در این فیلم از دیگر ابرقهرمانان فیلم بیشتر است. شاید بتوان این فیلم را یکی از بهترین درام های تعلیقی فیلم دانست که باید تماشا کنید.

مربیوم

موربیوس دومین ابرشرور مارول است که فیلم خودش را دارد. فیلم Morbius توسط دانیل اسپینوزا کارگردانی شد و جارد لتو در نقش شخصیت شروری که بیماری لاعلاجی دارد و ناخودآگاه به هیولایی خون‌آشام مانند تبدیل می‌شود که تشنه خون انسان است.

مایکل کیتون یکی دیگر از بازیگرانی است که در این فیلم ایفای نقش می کند. مایکل کیتون نقش Vulture را در فیلم Spider-Man: Homecoming بازی کرد و به دلیل حضور او در این فیلم، ارتباط بین دنیای سینمایی مارول و فیلم مربوط به مرد عنکبوتی در سونی تایید شد.اگرچه خود مایکل کیتون در مورد شخصیت او در این فیلم سردرگم است. این فیلم مانند فیلم Batman کمی درام بیشتر از دیگر آثار ابرقهرمانی خواهد داشت و به همین دلیل است که ما فیلم Morbius را در لیست درام های فیلم سال 2022 قرار داده ایم.

تاپ گان: ماوریک

پیت میچل یکی از برترین هوانوردان نیروی هوایی است که بیش از سی سال از عمر خود را وقف خدمت به نیروی هوایی کرده است. حالا ممکن است او ترفیع بگیرد و شرایط بهتری داشته باشد. اما این اتفاق باعث می شود که او روی زمین گیر کند و دیگر نتواند پرواز کند.

آمبولانس

آمبولانس فیلم که یکی از درام های فیلم سال 2022 است، داستان دو برادر را روایت می کند. دو برادر که از سر ناچاری و بی پولی تصمیم به ربودن آمبولانس می گیرند. آنها که قادر به پرداخت هزینه های درمان مادرشان نیستند، مجبور می شوند برای نجات او آمبولانس را بدزدند. اما وقتی متوجه می‌شوند آمبولانسی که ربوده‌اند توسط یک بیمار قلبی اشغال شده، همه چیز خراب می‌شود.

دکمه بازگشت به بالا