کسب و کار ویژه

بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری و ارزش خرید بالا

بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری و ارزش خرید بالا

در تابستان، تهیه یک عطر مردانه خنک با ماندگاری طولانی بسیار مهم است. زیبایی همیشه قابل مشاهده نیست و عطر زیبایی از دید پنهان دارد. اما آنها می توانند موثرتر از هر مد و استایل باشند. استفاده از کلاژهای خاص می تواند امضای هر فرد باشد. چون عطرها در حافظه بوی آدم نقش می بندد. هرگاه بویی آشنا را استشمام می کنیم، یک رویداد حسی حافظه ما را در ذهن دیگران تحریک می کند.

در بهار و تابستان، درخت نر کامل را مطابق میل خود تهیه کنید. زیرا استفاده از عطرهای گرم در این فصول حس ناخوشایندی ایجاد می کند. اگر می خواهید یک عطر مردانه عالی با قیمتی عالی بخرید، با کارمادیو همراه باشید.

1. ادکلن Atre va Bleu de Chanel

وقتی صحبت از خرید عطر مردانه می شود، Chanel Blue یکی از محبوب ترین گزینه های پیش روی شماست. این رایحه تلخ و خنک است، اگر به فکر خرید چیزی برای کسی هستید، عالی است. چون عطر خوبی داره و بسته بندی خیلی خوبی داره.

Chanel Blue عطری جادویی با نت های زیبا است. ترکیب این نت ها عطری است که برای مدل های مردانه عالی است و تاثیر مثبتی بر مخاطبان جلسات کاری دارد. چون نظر دوستت رو میده. این عطر برای یک قرار عاشقانه نیز انتخاب خوبی است. Chanel Blue رایحه ای است که یک گردهمایی عاشقانه را در زیر درخت تداعی می کند.

لیمو تلخ، نعناع و برگ پرتقال نت های اصلی این عطر زیبا هستند و بنابراین احساس تازگی اولین حسی است که پس از اسپری کردن این عطر خواهید داشت. رایحه میانی شنل بلو گریپ فروت و رایحه نیلوفر آبی و نت بالایی از چوب صندل و سدر است.

2. BVLGARI Aava Suka Ev Tsologne

Acqua Pour Homme برند معروف بولگاری عطری مردانه خنک و ماندگار است که طرفداران زیادی دارد. این عطر بیش از هر چیز دیگری شما را به یاد یک روز تابستانی در حال پیاده روی در ساحل می اندازد. برای ساخت این ادکلن مردانه خنک، اقیانوس منبع اصلی الهام است و حتی بسته بندی آن به رنگ آبی نیلی است. ماندگاری این عطر بالا بوده و برای استفاده روزمره مناسب است.

نت های اصلی رایحه خنک کننده بولگاری آکوا پور هوم انواع مرکبات است که در این میان رایحه پرتقال و پرتقال بیشتر به چشم می خورد. نت های میانی این ادو تویلت را اسطوخودوس، جلبک و گل های پنبه تشکیل می دهند. نت پایانی این عطر در نعناع و رزماری خلاصه شده است که خنکی لطیفی به این عطر می بخشد.

3. عطر Paco Rabanne Invincible

Paco Rabanne Invictus یک ادکلن است و یک عطر مردانه خنک با ماندگاری طولانی به شمار می رود. این رایحه سرد، اما تند، پرانرژی تر از هر عطر دیگری در لیست است و بویی شبیه به کلاژن داغ دارد. این عطر به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و منحصربفردش در بین ورزشکاران بسیار محبوب است و حتی بطری های آن نیز از جام های قهرمانی الهام گرفته شده است.

این عطر اسپانیایی در سال 2013 وارد بازار شد و از همان ابتدا با استقبال خوبی روبرو شد. نت های ابتدایی Paco Raban Invictus گریپ فروت، نارنگی و آب دریا هستند. نت های میانی شامل گل یاس و گلبرگ های رز است و این سمفونی با نت های کهربا و چوب گایاک به اوج خود می رسد.

4. عطر ادکلن تام فورد گری وایتور

اگر به دنبال یک ادکلن مردانه باحال اصلی هستید، تام را با گری وتیور اشتباه نگیرید. این عطر کلاسیک محبوب در سال 2009 روانه بازار شد و از بدو پیدایش تاکنون در صدر لیست عطرهای تلخ و خنک قرار گرفته است. تام فورد گری وتیور عطری مردانه خنک با ماندگاری بالاست که شما را به یاد قدم زدن در جنگلی پر از درخت می اندازد. زیرا در تهیه آن از بوی چوب زیاد استفاده می شود. نت های اولیه شامل شکوفه پرتقال، گریپ فروت و مریم است. نت میانی آن شامل جوز هندی، فلفل شیرین و زنبق است. پایان این عطر هنرمندانه با نت های منحصر به فرد وتیور، عنبر و بلوط است.

5. عطر ادکلن برند Hesiwat

نیشان حسیوات عطری مردانه آرام با رایحه مدیترانه ای ماندگار است. ماندگاری این عطر در رده “بسیار بالا” و پراکندگی بسیار خوب است.در سال 2017 عطر نیشان حسیوات به عنوان عطر بدون جنسیت به بازار عرضه شد. اما محبوبیت این محصول در بین آقایان زیاد است

سنت و تاریخ عثمانی منبع الهام برای طراحی این عطر ترکی است. نت اول این عطر شامل آناناس، گریپ فروت و ترنج است. در نت میانی از نعناع هندی، یاس و سدر استفاده شده است و نت آخر شامل رایحه های چوبی است.

بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری و ارزش خرید بالا
بهترین عطر و ادکلن مردانه با ماندگاری و ارزش خرید بالا

6. عطر ادکلن دانهیل آمالفی سیتروس

عطر ادکلن Danhill Amalfi Citrus عطری است مردانه خنک با پخش متوسط. این عطر انگلیسی خیلی خوبه. زیرا بوی دیگری دارد و خنکی آن با طعم ترش همراه است.

دانهیل آمالفی سیتروس از عطرهای دست ساز دوران ویکتوریایی بریتانیا الهام گرفته شده است. نت های بالایی لیمو تلخ، نارنگی، پرتقال و ترنج است. نت میانی از گل پرتقال، هل، چای سبز و گل یاس تشکیل شده است. نت پایه با عنبر، چوب صندل و وتیور به پایان می رسد.

7. دیویدوف کول واتر عطری برای مردان با ادکلن است

عطر مردانه دیویدوف کول واتر دیویدوف کول واتر یک عطر مردانه خنک با ماندگاری بالا است که رایحه ای مطبوع دارد. اگر می خواهید یک عطر مردانه خنک با قیمت مناسب اما با کیفیت بخرید، دیویدوف کول واتر را به شما پیشنهاد می کنیم. این محصول ساخت کشور سوئیس است و با وجود قیمت اقتصادی بسیار زیاد و کیفیتی مشابه کالاهای لوکس دارد.

8. عطر Orto Parisi Megamare

Orto Parisi Megamar یک عطر ایتالیایی است که برای تابستان مناسب است. این محصول دارای رایحه ای خنک و دریایی می باشد که برای خانم ها و آقایان قابل استفاده است. نت ها و آکوردهای دریایی این محصول یادآور یک عاشقانه تابستانی شدید است که با نشستن در کنار ساحل و تماشای غروب خورشید به پایان می رسد.

نت های ابتدایی ارتو پاریس مگامار شامل فلفل، آب شیرین دریا و بنفشه است. نت میانی از برگ های نمکی و سبز چای و جلبک تشکیل شده است و در نت آخر به بوی مشک، عنبر و ماسه چوب سفید می رسد.

9. ادو پرفیوم ادکلن تویید کرید گرین ایرلندی

Creed Green Irish Tweed یکی از قدیمی ترین و اصلی ترین انتخاب ها برای عطری خنک و ماندگار است. این محصول فرانسوی در سال 1985 به بازار عرضه شد و در گروه عطرهای فوگر (خاکی و تازه) قرار می گیرد. عطر Green Irish Tweed عطری است خنک، تلخ و سلطنتی. این عطر رایحه مورد علاقه چارلز سوم پادشاه کنونی بریتانیا و مایکل داگلاس بازیگر مشهور هالیوود است.

ادکلن مردانه Creed Green Irish Tweed کول بهترین انتخاب برای مجالس رسمی است. اگر می خواهید عطری بسازید که هرگز از مد نمی افتد، این محصول برای شماست. این ادکلن منحصر به فرد حس اعتماد به نفس و قدرت را القا می کند و هر نت آن غرور مردانه را تراوش می کند. نت بالایی این محصول حاوی لیمو و زنبق و نت میانی بنفش است. نت پایانی این عطر بی نظیر سلطنتی عنبر و چوب صندل سفید است.

دکمه بازگشت به بالا