فرهنگ و هنر

بزرگداشت دومین سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی در گلزار شهدای تهران

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهدای هواپیمای اوکراینی در گلزار شهدای تهران

صبح روز جمعه 18 دی ماه مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدا و گرامیداشت دو سالگی جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان ملل برگزار شد. سازمان شهدا و ایثارگران. صندوق مورد

به گزارش پرتال پارسی، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با حضور در این مراسم در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سانحه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: ما به نزدیکان ایشان احترام می گذاریم و یاد می کنیم.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اقداماتی برای خدمت رسانی به خانواده شهدا و بازماندگان شهدای اوکراینی انجام شده است. سانحه هوایی “. از مجموع 133 خانواده ایرانی حادثه دیده تاکنون پرونده 73 خانواده محترم تشکیل شده و اسناد و مدارک و خدمات سایر خانواده های بزرگ آماده ارائه است.
دکتر قاضی زاده هاشمی گفت: امیدواریم مراحل قانونی و رسیدگی به این حادثه به پایان برسد و با دریافت و اجرای نتیجه شاهد آرامش خاطر بازماندگان و خانواده شهدا باشیم. مقصر یا مقصر».
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از حضور برخی از خانواده ها در خارج از کشور خبر داد و گفت: آمادگی داریم از بنیاد شهید و امور ایثارگران علیه این بستگان شکایت کنیم.
معاون رئیس جمهور افزود: امروز به نمایندگی از قوای سه گانه، رئیس جمهور و هیئت وزیران با حضور بر مزار پنج تن از کشته شدگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی در بهشت ​​زهرا (سلام الله علیها) به مقام شامخ این شهدا ادای احترام می کنیم. آنها). به خانواده شهدا تسلیت می گوییم.» تسلیت و تسلیت عرض می نماییم. قبر سایر قربانیان این فاجعه در 14 استان کشور پراکنده است و مسئولان قصد دارند از تمامی این پارک ها بازدید کنند. دیدار با خانواده این بستگان، تسلیت و دلجویی نیز در دستور کار بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.
در این مراسم جمعی از خانواده های جانباختگان سانحه هواپیمای اوکراینی، سردار احمدی نماینده و مدیرکل منابع انسانی سپاه پاسداران، سردار عبدی مشاور فرمانده ناجا و محمد رئیس مرکز امور ایثارگران حضور داشتند. . غفوری رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و عبدالله مرتضوی در مراسم شهدای شهرستان های استان تهران حضور یافتند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا