سلامت و تندرستی

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد

پرتال پارسی/کهگیلویه و بویراحمد با حضور معاون گردشگری، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور و همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد پارک آبی یاسوج به عنوان بزرگترین پارک آبی جنوب کشور افتتاح شد.

علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری، وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور روز دوشنبه ۲۶ تیرماه ۱۴۰۲در مراسم افتتاحیه پروژه بزرگ پارک آبی یاسوج، گفت: پارک آبی یاسوج با مساحت ۶ هزار و ۲۰۰ مترمربع و ظرفیت یک هزار نفر در هر سانس، بزرگ‌ترین پارک آبی جنوب کشور است.

وی افزود:  در این طرح بزرگ سرمایه گذاری برای حدود ۱۵۰ نفر اشتغال‌زایی مستقیم ایجاد شده است.

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد

شالبافیان با اینکه این طرح گردشگری به دلیل نبود اعتبار چند سالی غیرفعال بود، اظهارکرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم ۱۳۰ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ جهت تکمیل و بهره‌برداری این پروژه اختصاص یافت و با این اعتبار این پروژه به مرحله بهره‌برداری رسیده است.

به گزارش پرتال پارسی به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی استان کهگیلویه و بویراحمد، وی بیان کرد: نگاه دولت سیزدهم توسعه زیرساخت‌های گردشگری در مناطق کم برخوردار کشور با هدف رونق اقتصادی مردم است.

بزرگترین پارک آبی جنوب کشور در یاسوج افتتاح شد

انتهای پیام



کارگروه خبری علمی پزشکی

هدفم این است که از طریق مطالب علمی و پزشکی، شما را در مسیر بهبود و حفظ سلامتی همراهی کنم و بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا