عمومی

برگ دیگری از صلابت و قدرت مردم ورق خورد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان یزد با صدور پیامی اعلام کرد: با همت و اراده مردم آگاه و شریف ایران اسلامی و استان یزد امتحان یازدهم اسفند ماه به پایان رسید. برگ دیگری از صلابت، قدرت و خواستن مردم ورق خورد در حالی که دشمنان معاند و مزدور با شدت تمام تبلیغ در رای ندادن و دروغ پردازی با عناوین مختلف القاء ناامیدی می‌کردند.

وی در این پیام آورده است: این آرا، جواب دندان شکنی بود به این نوع دروغ پردازان مزدور اجنبی که اگر سختی‌های معیشتی فراوان است، اما دلمان با نظام جمهوری اسلامی است و به آن ایمان داریم و امید داریم که مشکلات به سرعت رفع و قدرت ایران اسلامی پیش از پیش نمایان شود.

ناصری در این پیام می‌افزاید: باید به این مردم و دست اندرکاران انتخابات خسته نباشید و دستمریزاد گفت و از این مردم سمیع و بصیر هزاران بار تشکر کرد و در خدمت رسانی به آنها همت مضاعف داشت چرا که ما هرچه داریم به لطف و کرم خدای باری تعالی از مردم و اراده مردم و پشتیبانی آنهاست و انشاالله چنین هم خواهد بود.

امام جمعه یزد در این پیام آورده است: لازم می‌دانم از برگزارکنندگان انتخابات اعم از وزارت کشور، صدا و سیما، نیروی انتظامی و امنیتی و از مردم همیشه در صحنه تشکر و قدردانی نمایم و برای آنان موفقیت و سلامتی از خدای بزرگ مسئلت کنم.

دکمه بازگشت به بالا